مانور سلامت نوروزی در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

مانور سلامت نوروزی با حضور کارشناسان بهداشت محیط شبکه در سطح شهرستان با هدف نظارت بر مراکز و اماکن حساس و پرتردد انجام شد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، انجام مانور سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط شبکه چهارشنبه ۲۵ اسفند۱۴۰۰ در ستاد شبکه، با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس وپرتردد، کنترل رفتارهای پرخطر وهمچنین نظارت بر سامانه‌های آبرسانی در راستای مدیریت بیماری کووید۱۹ آغاز شد.

  این برنامه   از25 اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین   1401 با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی و سطوح از ۸ صبح تا ۸ شب در ساعت‌های اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل همراه با آنکال بعد از ساعت تیم‌های کشیک درسراسر کشور اجرا می‌شود.

مهندس حدیقه اصغر پور، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه گفت: کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ سوش امیکرون در تجمعات و مراکز پر تردد، حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، ایمنی مواد غذایی و آب در سطح عرضه، کنترل دخانیات، کنترل بیماری‌های واگیر و غیر واگیر مرتبط با آب و مواد غذایی در منطقه تحت پوشش از اهداف این مانور است.

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب