افتتاح باشگاه ورزشی مرکز طبی کودکان با حضور معاون دانشجویی فرهنگی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، باشگاه ورزشی مرکز طبی کودکان با حضور معاون دانشجویی فرهنگی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه، رئیس مرکز طبی کودکان و جمعی از مسئولان این بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز دوشنبه بیستم بهمن 99 با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، حامد شفارودی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه و دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان سالن ورزشی مرکز طبی کودکان به طور رسمی افتتاح شد.
در این مراسم ابتدا دکتر بدو ضمن تبریک دهه فجر از حضور دکتر پورغریب برای افتتاح سالن ورزشی مرکز طبی کودکان تشکر کرد و اظهار کرد: در راستای توجه به امور رفاهی کارکنان و به منظور گسترش فعالیت های ورزشی و اهمیت به سلامت کارکنان با حمایت های بی دریغ دانشگاه این فضا و تجهیزات برای راه اندازی سالن ورزشی به کارکنان اختصاص یافت و امروز با افتتاح رسمی بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.
وی ضمن اشاره به استقبال اعضای هیئت علمی و کارکنان از این رویداد افزود: امید است با رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی این فضا مورد استفاده کارکنان قرار گرفته و با حمایت های مدیر تربیت بدنی دانشگاه توسعه یابد.
دکتر پورغریب نیز ضمن ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این باشگاه ورزشی گفت: توسعه فضاهای ورزشی و به طور کلی توجه به امور رفاهی کارکنان از سیاست های دانشگاه است که حمایت و پشتیبانی دکتر کریمی در این زمینه قابل قدردانی است.
معاون دانشجویی فرهنگی افزود: درصدد هستیم تا با گسترش امکانات، انجام فعالیت های ورزشی کارکنان را که در داشتن روحیه مثبت و با نشاط موثر است، توسعه بخشیم و ایجاد چنین مجموعه هایی بطورقطع رسیدن به این مسیر را هموارتر خواهد کرد.
وی افزود: تهیه تجهیزات ورزشی از اهم برنامه ها و سیاست های دانشگاه است که منجر به افزایش فعالیت های بدنی و سلامتی کارکنان می شود.
دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان نیز ضمن ارائه گزارشی کامل از نحوه اختصاص و تجهیز این فضا، در خصوص نیازهای مرتبط با گسترش فعالیت های بدنی کارکنان مطالبی ارائه کرد.
این مراسم با بازدید از امکانات سالن ورزشی مرکز طبی کودکان به پایان رسید.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب