انتشار کتاب «دستورالعمل و الگوریتم های تشخیصی و درمانی بیماری های شایع کودکان» تألیف دکتر فاطمه خانی نوذری پزشک اورژانس بیمارستان بهرامی

نخستین کتاب دکتر فاطمه خانی نوذری متخصص بیماری های کودکان و نوزادان، رتبه برتر بورد تخصصی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، کتاب «دستورالعمل و الگوریتم های تشخیصی و درمانی بیماری های شایع کودکان» تألیف دکتر فاطمه خانی نوذری متخصص بیماری های کودکان و نوزادان، رتبه برتر بورد تخصصی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پزشک اورژانس بیمارستان بهرامی منتشر شد.

دکتر خانی نوذری گفت: این مجموعه بر اساس کتاب نلسون 2020 و up – to – date  و سایر منابع علمی و کتاب های فوق تخصصی و با همکاری و اعمال نقطه نظرات اساتید بیمارستان بهرامی جمع بندی شده است. هدف از تألیف این مجموعه، دسترسی آسان تر پزشکان، دستیاران و اینترن ها به نکات مهم تشخیصی و درمانی و برخورد منطقی قدم به قدم در سیر درمانی بیماران و همچنین کاهش اشتباهات و خطاهای احتمالی است. در این مسیر تلاش بر آن بوده مطالبی تدوین شود که اهمیت بیشتری در تصمیم گیری دارند؛ به همین دلیل در بعضی عناوین تأکید بر رویکرد تشخیصی و در بعضی بر رویکرد درمانی تأکید شده است.

از رئیس بیمارستان کودکان بهرامی دکتر مجتهدی، معاون آموزش جناب آقای دکتر شعبانی و رئیس اورژانس دکتر ملکیان بابت همراهی و تشویق های دلگرم کننده برای تألیف این مجموعه بسیار سپاسگذارم.

این کتاب در 132 صفحه، طراحی جلد حمیدرضا غلامی، و کتاب آرایی روح اله عبدی منتشر شده است.

 

مریم سپهوند
تهیه کننده:

مریم سپهوند

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب