اولین جلسه کمیته هفته سلامت شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد

به منظور برنامه ریزی هفته سلامت و هماهنگی برای اجرای برنامه ها، اولین جلسه کمیته هفته سلامت با حضور سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، اولین جلسه کمیته هفته سلامت شبکه بهداشت شهرستان ری سه شنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و کارشناس مسئولان ستادی تشکیل شد.

ابتدا دکتر مریم اثنی عشری کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت در مورد شعار این هفته و روز شما رآن صحبت کرد.

در ادامه دکتر تاجدار با اشاره به شعار امسال هفته سلامت (سیاره ما، سلامتی ما) گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی وسیعی که شاهد آن هستیم این شعار فرصت مناسبی است تا تلاش کنیم مردم را نسبت به اهمیت مراقبت از سیاره زمین، آب ، هوا و غذا حساس کنیم و آموزش های لازم را در این زمینه به مردم ارائه دهیم.

در ادامه دکتر اثنی عشری روز شمار هفته سلامت را قرائت کرد و هر واحد با توجه به وظایف و اختیارات و نامگذاری روزها درمورد فعالیت های مخصوص واحد خود صحبت کرد.

دراین جلسه مقرر شد هماهنگی های درون بخشی و بین بخشی تا پیش از شروع هفته سلامت در شهرستان انجام شود و برنامه های مخصوص این هفته از هفدهم اردیبهشت ماه و همزمان با آغاز هفته سلامت در همه مراکز و پایگاه های شبکه بهداشت شهرستان ری اجرا شود.

 

 

 

 

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب