اولین روز کاری رئیس و مدیر بیمارستان ضیائیان پس از بهبودی متعاقب ابتلا به بیماری کرونا

دکتر محمد عفت پناه رئیس و علی هشیار مدیر بیمارستان پس از بهبودی متعاقب ابتلا به بیماری کرونا به محل کار خود بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، دکتر محمد عفت پناه رئیس و علی هشیار مدیر بیمارستان که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به این بیماری مبتلا شده بودند پس از چند هفته مبارزه با این بیماری عاقبت با شکست این ویروس منحوس روز سه‌شنبه ۵ فروردین ۹۹ پس از بهبودی متعاقب از ابتلا به بیماری کرونا، اولین روز کاری خود را در سال جدید  سپری و با دکتر مهدی رضایی معاون درمان دانشگاه دیدار کردند.
رئیس و مدیر بیمارستان ضیائیان در پی این نشست که با حضور دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه و هیئت همراه، دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان و جانشین رئیس بیمارستان، حسین دره چی معاون مدیر و محمد زارعی مسئول خدمات بیمارستان برگزار شد؛ در خصوص تجربیات خود در مواجهه با این بیماری به مواردی اشاره و بر رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا تأکید کردند.
رئیس و مدیر بیمارستان پس‌ازاین دیدار با حضور در واحدها و بخش‌های مختلف این بیمارستان ضمن بازدید از بخش‌ها و تبریک سال ۱۳۹۹ به کارکنان مرکز در جریان نحوه خدمت‌رسانی به بیماران و همچنین کنترل این بیماری در بیماران مراجعه‌کننده به این بیمارستان قرار گرفتند.
در پایان این بازدید دکتر عفت پناه ضمن قدردانی از کادر درمان برای مبارزه با این ویروس از آنان قدردانی و به آن‌ها خدا قوت گفت.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب