• تاریخ انتشار : 1400/10/19 - 14:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 616
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده معاون و مشاور اجرایی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه از خوابگاه پسرانه وصال

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به همراه یوسف مسعودیان مشاور اجرایی معاونت، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، نشستی صمیمی را با دانشجویان ساکن خوابگاه وصال و باهدف شنیدن صحبت ها و مشکلات این دانشجویان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست صمیمی عصر روز پنجشنبه ۱۶ دیماه 1400 از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با هدف بازدید از امکانات خوابگاه در زمینه های رفاهی، ورزشی، تأسیساتی و ... و شنیدن صحبت های دانشجویان ساکن خوابگاه وصال دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.
در این برنامه دکتر صادقیان با همراهی مسعودیان ضمن بازدید از اتاق دانشجویان و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نشستی را با دانشجویان و نمایندگان شورای صنفی برگزار کردند و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداختند.
اهم مواردی که در این بازدید توسط دانشجویان مطرح شد شامل: ارتقای کیفیت غذا، ظرفیت اتاق ها، وضعیت کتابخانه و سالن مطالعه، افزایش امکانات در باشگاه ورزشی، سیستم رزرواسیون غذا و راه اندازی کارت زنی، کار دانشجویی و برگزاری بیشتر مسابقات ورزشی بود که مقرر شد برنامه ریزی در زمینه ارتقای وضعیت موجود صورت گیرد.
توضیح اینکه، حضور میدانی مدیران و مسئولان معاونت در بین دانشجویان و شنیدن مستقیم پیشنهادات و مسائل رفاهی دانشجویان، در اولویت برنامه های معاونت دانشجویی فرهنگی قرار دارد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی ,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 204937
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب