بازدید سرزده و شبانه فرماندار اسلامشهر از درمانگاهها و داروخانه های شبانه روزی شهرستان اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر با حضور نماینده شبکه بهداشت به صورت سرزده از برخی درمانگاهها و داروخانه های شبانه روزی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر ، این بازدید که نیمه شب دوشنبه 25 بهمن 1400 با حضور حسین حبیبی ، سرپرست فرمانداری اسلامشهر،امین اسدی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار و مهدی کهن،کارشناس شبکه بهداشت و درمان از نحوه خدمات دهی درمانگاهها و داروخانه های شبانه روزی شهرستان اسلامشهر انجام شد.
فرماندار اسلامشهر ضمن بررسی و ارزیابی نحوه خدمات دهی درمانگاهها و داروخانه های شبانه روزی ، از خدمات شبانه روزی این مراکز به مردم بویژه در دو سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم گفت: همه ما قدردان زحمات کادر پزشکی و درمانی هستیم. مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند.
وی همچنین با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم و ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی جزء اولویت های مهم شهرستان است، افزود: با اوج گیری مجدد کرونا و افزایش مبتلایان به سویه امیکرون شاهد افزایش مراجعه مردم به درمانگاهها و مراکز درمانی هستیم.
حبیبی از نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی درمانگاهها  در این شرایط توسط شبکه بهداشت و درمان  تشکر کرد.
 
 
کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب