بازدید معاون دفتر فنی وزارت بهداشت و مدیر دفتر فنی دانشگاه از بیمارستان شریعتی

معاون دفتر فنی وزارت بهداشت و مدیر دفترفنی دانشگاه به همراه مدیر بیمارستان شریعتی از چند ساختمان در بیمارستان شریعتی بازدید کردند.

بازدید معاون دفتر فنی وزارت بهداشت و مدیر دفتر فنی دانشگاه از چند ساختمان در بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، معاون دفتر فنی وزارت بهداشت و مدیر دفتر فنی دانشگاه سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیر بیمارستان شریعتی از چند ساختمان در بیمارستان شریعتی بازدید کردند. مهندس سلیمی معاون دفتر فنی وزارت بهداشت و مهندس سرپرست و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه به همراه مهندس اوجانی کارشناس این دفتر، با حضور در بیمارستان شریعتی با دکتر برکتی مدیر و مهندس خضایی مسئول دفتر فنی این بیمارستان دیدار کردند. در این دیدار مهندس سلیمی و مهندس سرپرست درباره مسائل فنی و تجهیزات ساختمان‌های خون و انکولوژی، ساختمان خیر ساز امیرالمؤمنین (ع) و ساختمان جدید کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صحبت کردند.

این هیئت همچنین در ساختمان خون انکولوژی از بخش‌های پیوند مغز استخوان، جدا سازی سلولی، آزمایشگاه خون و انکولوژی و بخش شیمی درمانی بازدید و مسائل فنی و ساختمانی این بخش‌ها را بررسی کردند. در ادامه مهندس سلیمی و مهندس سرپرست، از درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی در ساختمان جدید کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان و همچنین ساختمان خیر ساز امیرالمؤمنین (ع) بازدید کردند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب