برگزاری آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا

مراسم قدردانی از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا و راه یافتگان نهایی به جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشوری، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در 11 مردادماه 99 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیلی دانشگاه و ممنوعیت برنامه های جمعی، برگزاری مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در اسفندماه سال گذشته به تعویق افتاد.
به همین منظور، این مراسم با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و رؤسای محورهای جشنواره و منتخبین و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک، در روز شنبه 11 مرداد 99 از ساعت 14 تا 17 به تفکیک محورهای مختلف در سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار خواهد شد.
بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به دلیل فاصله گذاری اجتماعی، به ترتیب از ساعت 14 تا 14:30 برگزیدگان حیطه آموزشی، از ساعت 14:30 تا 15 برگزیرگان حیطه پژوهشی، از ساعت 15 تا 15:30 برگزیدگان حیطه ورزشی، از ساعت 15:30 تا 16 برگزیدگان حیطه های قرآن و عترت، ادبی–هنری، فعالان بخش های دانشجویی و اجتماعی، از ساعت 16 تا 16:30 حیطه های بین الملل و جامع و از ساعت 16:30 تا 17 دانشجویان راه یافته به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری معرفی و تقدیر می شوند.
جشنواره دانشجویی ابن سینا هرساله برای شناسایی، معرفی و تجلیل از دانشجویان توانمند دانشگاه علوم پزشکی تهران در محورهای آموزشی، پژوهشی، قرآن و عترت، ادبی – هنری، ورزشی و فعالان بخش های اجتماعی و دانشجویی برگزار و دانشجویان علاقمند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس: http://avicennastu.tums.ac.ir/ می توانند با ارسال مستندات و مدارک مورد نیاز در این جشنواره شرکت کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب