برگزاری جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی برای بررسی روند بازگشایی دوباره بخش ها

تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی و روسای بخش ها درباره مسائل جاری بیمارستان و روند بازگشایی دوباره بخش ها، تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.

برگزاری جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی برای بررسی روند بازگشایی دوباره بخش ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه یکشنبه ۱۴ شهریور 1400 در سالن دکتر باستان حق برگزار شد. در این جلسه دکتر سعید رضا مهر پور رئیس بیمارستان شریعتی  درباره فعالیت‌های مختلف بخش‌ها و واحدها در موج پنجم کرونا و تأمین اکسیژن و منابع مالی خرید اکسیژن و تأمین مناسب برق بیمارستان صحبت کرد و از تیم پشتیبانی و پرستاران و سوپروایزران بیمارستان برای تلاش ها و مدیریت خوب قد ردانی کرد وی همچنین از استادان وگروه های مختلف برای انجام به موقع ویزیت‌ها قدردانی کرد و افزود: ما ذره‌ای احساس ضعف یا خستگی نمی‌کنیم و تا هر زمان که خواسته شود بدون وقفه ای در خدمت‌رسانی به مردم، به‌کارمان ادامه می‌دهیم
. در ادامه دکترمحمدرضاجعفری مدیر درمان بیمارستان شریعتی از دکتر پور حسن و دکتر عبدالهی برای حضور مستمر و در دسترس بودنشان برای ویزیت بیماران کرونا و مدیریت دکتر طلسچیان قدر دانی کرد و گفت: در موج پنجم بیشترین تعداد تخت در بیمارستان شریعتی به بیماران کرونا در ۱۴ بخش اختصاص یافت و ما دومین بیمارستان پرظرفیت در تهران بودیم وی افزود: درحالی‌که ذکر می‌شود پیک را رد کردیم اما هنوز فاصله زیادی برای آرام شدن داریم. دکتر جعفری همچنین از تعداد بیماران بخش‌های کووید مراکز دانشگاهی گزارشی ارائه کرد. 
دکتر مسعود رفعتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه درباره هزینه‌ها،ومسائل مالی بیمارستان صحبت کرد و تغییر محاسبات بیمه‌ای را یکی از چالش‌های مهم دانست. مدیر بیمارستان شریعتی اصلاحات زیرساختی واحد فناوری اطلاعات، ارتقای سیستم پکس بیمارستان، تعویض لوله‌های بخار کانال ترمیک، کابل کشی برق برای ساختمان‌ها، سرب کوبی و ساخت بخش آنژیوگرافی مغز از جمله فعالیت‌های پشتیبانی عنوان کرد و افزود: با ثبت سفارش دستگاه پت امیدواریم هرچه سریع‌تر این دستگاه به چرخه خدمت برگردد. دکتر رفعتی همچنین توسعه فضای سردخانه و بهسازی چاه‌های سیستم ارت بیمارستان از برنامه‌های درحال انجام دانست.
مدیر بیمارستان شریعتی همچنین از همکاری استادان، هیئت امنای ارزی و خیرین برای تأمین  تجهیزات و دو ساکشن سانترال قدردانی کرد.
در این جلسه همچنین دکتر مهر پور درباره  دستورالعمل بسته ارائه خدمت تخصصی پایدار در بیمارستان هاصحبت کرد و و روسای بخش‌ها درباره مسائلی ازجمله تعطیلی بخش‌ها در صورت ادامه بحران‌های کرونا، چالش آموزشی دستیاران و کمبود متخصصان و فارغ‌التحصیلان خبره در آینده تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند 

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب