برگزاری جلسه شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر علی پور یکی از اولویت‌های مهم معاونت درمان در ماه‌های آتی را الکترونیک نمودن تمامی فعالیت‌های این معاونت اعلام کرد.

گالری عکس
این جلسه روز دوشنبه 8 شهریور 1395 با حضور دکتر علی پور معاون درمان دانشگاه، دکتر شباب مدیر درمان، دکتر عباسی مدیر نظارت و اعتباربخشی، وسکویی مدیر امور پرستاری دانشگاه و مسئولین واحدهای معاونت درمان برگزار شد.
دکتر میرزایی رییس آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان با توضیح در خصوص برنامه عملیاتی که از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ‌شده گفت: این برنامه هر سه ماه یک‌بار مورد پایش قرار می‌گیرد و باید اطلاعات مربوط به برنامه‌ها را تا پیش از پایش دوم یعنی پایان شهریورماه تکمیل کنیم. وی از مسئولین واحدها خواست تا روند پیشرفت برنامه‌های عملیاتی خود را با تعین درصد و بیان علل عدم پیشرفت ارائه کنند.
دکتر علی پور در خصوص برنامه عملیاتی گفت: مسئولیت این کار تاکنون به عهده دکتر میرزایی بوده که با توجه به حجم بالای کار ایشان این کار به دکتر سلطانی واگذارشده البته تا پایان شهریورماه سال جاری به‌طور مشترک کارها توسط ایشان پیگیری می‌شود. باید همه واحدها تلاش کنند تا مستندات برنامه‌ها سریع‌تر کامل شود.
معاون درمان دانشگاه با اعلام آغاز برنامه الکترونیک شدن تمامی فعالیت‌های معاونت درمان گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای ما تا دو سه ماه آینده این موضوع است. وی از مدیران معاونت درمان خواست تا شخصاً بر روی این کار نظارت داشته باشند. ضمناً در خصوص تکمیل بانک‌های اطلاعاتی واحدها به دلیل اهمیتی که دارند و اینکه دائماً با آن‌ها سرکار داریم باید سریع‌تر اقدام شود. وی همچنین در خصوص برگزاری جلسات تأکید کرد: به‌طور متوسط همه دعوت‌نامه‌ها به‌جز موارد اورژانسی باید حوالی 10 روز قبل از جلسه برای مدعوین ارسال شود و دو روز قبل از جلسه هم حتماً به‌طور تلفنی هماهنگی لازم جهت یادآوری انجام گیرد.
باهو مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه در خصوص فرآیند درج اخبار در سایت این معاونت گفت: در انعکاس اخبار در سایت معاونت درمان طبق الگوی روابط عمومی کل دانشگاه عمل می‌کنیم. وی در خصوص پیام‌های تسلیت افزود امکان درج این‌گونه پیام‌ها به دلیل ماهیت سایت معاونت درمان دانشگاه امکان‌پذیر نبوده و تنها به‌صورت اطلاع‌رسانی محیطی در ساختمان معاونت درمان و یا ارسال پیام تسلیت از طریق اتوماسیون اقدام می‌کنیم. به‌علاوه مسئولیت و تصمیم‌گیری در مورد درج اخبار در صفحه اول سایت دانشگاه به عهده مدیر محترم روابط عمومی دانشگاه و با رعایت استانداردهای لازم خبری است.
دکتر علی پور در پایان با اشاره به مسئله تعیین جانشین در مواقع درخواست مرخصی از سوی کارکنان گفت: این مسئله بارها تأکید شده و همه همکاران باید مرخصی خود را طبق دستورالعمل داخلی معاونت قبل از تاریخ مرخصی با اعلام جانشین و امضای وی جهت تائید به مدیر مربوطه ارائه دهند مگر در مواقع اضطراری که باید تلفنی با مسئول واحد هماهنگ گردد.
معاون درمان بابیان این‌که من شخصاً به کیفیت کار بسیار اهمیت می‌دهم گفت: درعین‌حال کارکنان باید بر روی ساعت ورود و خروج خود دقت کافی داشته و به قوانین دانشگاه در این خصوص احترام بگذارند؛ و ازاین‌پس مسئولیت بررسی حضوروغیاب‌ها و نیز تصمیم‌گیری در خصوص زمان برگزاری شورای مدیران طبق روال ماهی یک‌بار (اطلاع‌رسانی و تهیه صورت‌جلسه) بر عهده دکتر مؤمنی سرپرست داخلی معاونت درمان است. بعلاوه سامانه پیامک معاونت درمان راه‌اندازی شده که قرار است فرآیند ارسال پیامک‌ها توسط دکتر مؤمنی و اسماعیل بیگی طراحی شود.
توضیح اينکه در این نشست اسماعیل بیگی مسئول امور عمومی معاونت درمان گزارشی در خصوص میزان رضایت کارکنان از پرسنل خدمات و راننده‌های معاونت را ارائه کرد.
عکس وخبر: باهو 

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تنظیمات قالب