برگزاری جلسه پایان سال اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی

دکتر جمشیدی در جلسه پایان سال از اعضای هیئت رئیسه بیمارستان برای همدلی و همفکری در پیشبرد کارها قدر دانی کرد.

برگزاری جلسه پایان سال اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد. در این جلسه ابتدا دکتر احمد رضا جمشیدی با قدر دانی از زحمات تیم مدیریتی بیمارستان، مسئولیت داشتن در بیمارستان شریعتی را توفیق خدمت دانست و از تیم هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی قدردانی کرد. دکتر جمشیدی با اشاره به همدلی و همفکری اعضای تیم مدیریتی بیمارستان  گفت: جای شکر دارد که این فرصت را خداوند به من داده است و تا الان که خدواند برکاتش را نازل کرده است. رئیس بیمارستان شریعتی در ادامه گفت: کار ما که خدمت کردن به مردم است و غرض نقشی است که از ما بازماند این جا جایی که مردم وقتی مشکل پیدا می‌کنند به ما مراجعه می‌کنند و خوب است که در این فرصت کارمان را درست انجام دهیم.

در ادامه این جلسه دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی گزارشی از اقدامات مدیریتی انجام شده در چند ماهه اخیر را بیان کرد.

در این جلسه همچنین دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان و دکتر سحر توکلی معاون آموزشی بیمارستان شریعتی و همچنین دیگر مدیران و اعضا، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های سال آینده ارائه کردند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب