• تاریخ انتشار : 1398/06/11 - 13:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 442
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی

مستندات مربوط به سنجه اقدامات پیشگیری و کنترل آتش سوزی در جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و پدافند غیر عامل بیمارستان فارابی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، کمیته مدیریت خطر حوادث و پدافند غیر عامل این مرکز روز دوشنبه 11 شهریور 98برگزار شد. مهندس علی اکبر عسگری، مسئول واحد مدیریت خطر حوادث بیمارستان و دبیر کمیته ابتدا گزارشی از فعالیت های این واحد در ماه گذشته ارائه کرد و گفت: بررسی حوادث  و تکمیل فرم RCA برای آنها، بررسی بازبودن راه های خروج اضطراری، تعویض شیشه های ناایمن، هماهنگی با پیمانکار برای نصب سیستم ارت در سردخانه دارویی، تهیه گزارش هزینه استفاده از سماورهای برقی در بیمارستان، پیگیری مخاطرات گزارش شده بوسیله مدیران کشیک، تکمیل و ارسال لیست بحران به واحد ها، آموزش به کارکنان جدید الورود تعدادی از این فعالیت ها است.
دبیر کمیته مدیریت خطر حوادث بیمارستان فارابی در ادامه به بررسی سنجه های اعتبار بخشی محور مدیریت خطر حوادث و بلایا پرداخت و مستندات مربوط به سنجه اقدامات پیشگیری و کنترل آتش سوزی در بیمارستان را معرفی کرد. 
به گفته مهندس عسگری به روز رسانی روش اجرائی مراقبت از حریق در بیمارستان، به روز رسانی لیست کشیک رابطین آتش نشانی، ادامه بازدید های دوره ای ایمنی با همکاری کارشناسان آتش نشانی، به روز رسانی کپسول های آتش نشانی، آموزش آتش نشانی، آموزش کار با فایر باکس ها به کارکنان باغبانی از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این سنجه انجام شده است. 
مسئول واحد مدیریت بحران بیمارستان در ادامه گزارش بازدید ایمنی از نمازخانه مرکزی، باغبانی، مهد کودک ،پاویون اساتید و انبار دارویی بیمارستان و مخاطرات شناسایی شده را ارائه کرد.
دبیر کمیته در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در حوزه زیستی و سایبری در مهرماه سالجاری اشاره کرد و گفت: برخلاف کارگاه قبلی که به بررسی تمامی مخاطراتی که در سطح کشور اتفاق می افتد پرداخته شد، در این کارگاه فقط مخاطرات میکربی، شیمیایی و سایبری موجود در بیمارستان بررسی خواهد شد تا گروه هدف یعنی مدیران کشیک و سوپروایزرها با آنها آشنا شوند. 
خبرنگار و عکاس: حمیده امیدوار

 

  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 91650
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب