برگزاری جلسه کمیته مرگ کودکان ۱-۵۹ ماهه فصل زمستان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

در جلسه کمیته مرگ کودکان ۱-۵۹ ماهه شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بر برگزاری مکرر آموزش‌های سوانح و حوادث برای مادران با فرزند زیر ۵ سال بسیار تأکید شد.

برگزاری جلسه کمیته مرگ  کودکان ۱-۵۹ ماهه فصل زمستان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این نشست که یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ با حضور دکتر عباس امیراحمدی، معاون؛ دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده؛ فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه مرگ کودکان ۱-۵۹ ماهه شبکه و مسئول کمیته‌های مرگ بیمارستان امام رضا (ع) و امام زمان (عج) برگزار شد در ابتدا دکتر امیر احمدی اشاره به مرگ‌های اخیر شهرستان و عدم آگاهی مادران در خصوص سوانح و حوادث توضیحاتی ارائه و در ادامه دکتر قره خانی شرح کاملی از موارد مرگ با علت سقوط و غرق‌شدگی در سطح شهرستان مطرح کرد.
قلی نژاد نیز در خصوص مداخلات آموزشی انجام‌شده و مشارکت‌های بین بخشی در شهرستان با اولویت کاهش مرگ‌ومیر کودکان مواردی را بیان کرد.
 مسئولان کمیته‌های مرگ بیمارستان امام رضا (ع) و امام زمان (عج)  گزارش مرگ هر دو بیمارستان را صفر اعلام کردند و در پایان کارشناس برنامه مرگ کودکان ۱-۵۹ ماهه شبکه خلاصه گزارشی از صورت‌جلسه مرگ معاونت دانشگاه ارائه کرد و مقرر شد در جلسات کمیته مرگ سال آینده ادارات شهرستان نیز با معرفی نماینده فعال حضورداشته باشند و مداخلات موردنیاز با هماهنگی لازم اجرا شود.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب