برگزاری ششمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 98

ششمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) چهارشنبه 1 آبان ماه 98 با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، معاونین و روسای بخش‌ها مجتمع برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ششمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع چهارشنبه 1 آبان ماه 98 با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، معاونین و روسای بخش‌ها مجتمع برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر مریم مهرپویا دبیر کمیته دستیاری مجتمع گزارشی از عملکرد دستیاران تخصصی و فوق تخصصی مجتمع در امتحان بورد سال 98 را ارائه کرد.
و گفت: دستیاران مجتمع در آزمون بورد تخصصی سال 98 با کسب 40 رتبه از رتبه‌های پنج درصد و ده درصد اول در 18 رشته‌ موفق به کسب رتبه شده اند که این رکورد معادل 13 درصد از رتبه‌های برتر کشوری و 45 درصد از رتبه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در این میان رشته‌های داخلی با 7 رتبه برتر و رادیولوژی با 6 رتبه، از پیشتازان گروه‌های مختلف بودند.
همچنین رشته‌های جراحی عمومی، عفونی و بیهوشی 4 رتبه، ارتوپدی وزنان هر یک 3 رتبه، طب اورژانس، پاتولوژی و گوش، حلق و بینی 2 رتبه و گروه‌های نورولوژی، ارولوژی و طب فیزیکی هرکدام حائز یک رتبه برتر در این آزمون شدند.
دبیر کمیته دستیاری مجتمع در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال 81 درصد از دستیاران شرکت‌کننده مجتمع در آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی موفق به قبولی شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، 12 درصد رشد داشته است.

در ادامه به مباحث مربوط به تقدیر دستیاران حائز رتبه و امکانات آموزشی فراهم شده برای دستیاران موردبحث و تبادل‌نظر اساتید حاضر در جلسه قرار گرفت.

در انتهای جلسه دکتر محمد طاهر سرپرست واحد گردشگری سلامت و پزشک توریسم درمانی گزارشی از نحوه پذیرش بیماران بین‌المللی درمجتمع را ارائه کرد.
سپس وي در رابطه با اقدامات انجام‌شده اعلام کرد اساسنامه گردشگري سلامت تدوین‌شده است و جهت عقد قرارداد با پزشكان درمانگر هر بخش مجتمع مكاتبه و همچنین بخش ويژه مربوط به بيماران بین‌الملل به‌زودی تجهيز و افتتاح خواهد شد.
توضیح اینکه نشست‌های ماهانه روسای بخش‌ها چهارشنبه‌های اول هرماه برگزار می‌شود.
خبر: شهره بیات
عکس: محمدعلی مرزبان

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

تنظیمات قالب