برگزاری مراسم تقدیر از کارگران نمونه با حضور شهردار منطقه شش تهران در بیمارستان شریعتی

مراسم تقدیر از کارگران نمونه و بازنشسته بیمارستان شریعتی با حضور شهردار منطقه شش تهران در تالار شهید پیرویان این بیمارستان برگزار شد.

برگزاری مراسم تقدیر از کارگران نمونه با حضور شهردار منطقه شش تهران در بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این مراسم سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت، با حضور دکتر احمد رضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی دکتر حسن برکتی مدیر، دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان و مهین سعیدی  مدیرپرستاری این بیمارستان و مهندس رنجبریان شهردار منطقه شش تهران و مهندس خوریانی شهردار ناحیه چهار منطقه شش و معاونانشان برگزار شد.

دکتر جمشیدی در این مراسم با تبریک روز کارگر به همکاران واحد خدمات بیمارستان شریعتی گفت:  وقتی چهره نورانی شمار آر می‌بینم دلم می‌خواهد برای تک تک زحماتی که می‌کشید دستتان را ببوسم. زحمات شما خیلی ارزشمند است و شاید کسی قدر زحمات شما را نداند، اما خدا می‌داند اگر یک روز هر کدام از شما نباشید چه بلایی سر بیمارستان می‌آید. بیمارستان مثل ماشینی است که همه اجزایش باهم کار می‌کند. اگر شما نباشید پزشکان هم نمی‌توانند کارشان را درست انجام دهند. رئیس بیمارستان شریعتی عشق را لازمه کارکردن در بیمارستان دانست و گفت: درشرایط سخت کاری و بیماران مختلف، تنها با عشق هست که می‌توان به کار ادامه داد. دکتر جمشیدی افزود:  برکت زندگی ما در کمک‌هایی است که به مردم می‌کنیم. خدا هم آن را جبران می‌کند و وظیفه ما این است که تا جایی که می‌توانیم وضع بهتری را ایجاد کنیم. امیدوارم که همیشه در زندگی‌تان موفق باشید.

مهندس رنجبریان دربخشی از این مراسم و حین اهدای لوح تقدیر به کارگران برگزیده بیمارستان شریعتی حضور داشت و از زحمات کارگران قدر دانی و برای آنان آرزوی سلامت و توفیق کرد.

این مراسم با پخش نماهنگی از تصاویر زحمات شبانه روزی کارگران و همچنین خوانندگی رحیمی مورد توجه و استقبال همکاران خدمات قرار گرفت.

در این مراسم به ۲۱ تن از همکاران واحد خدمات و 8 تن از همکاران بازنشسته لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

 

دکتر جمشیدی در دیدار با شهر دار منطقه شش: حمایت کردن شهرداری از این بیمارستان، حمایت کردن از مردم است

همچنین مهندس رنجبریان، مهندس خوریانی شهردار ناحیه چهار منطقه شش و معاونا نشان پیش از این مراسم، با دکتر احمد رضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و اعضای هیات رئیسه بیمارستان دیدار و درباره مسائل دوجانبه تبادل نظر و گفت و کردند.

در این جلسه دکتر جمشیدی به بیان ویژگی‌ها و خدمات خاص بیمارستان شریعتی پرداخت و گفت: این بیمارستان به دلیل حضور افراد برجسته علمی در کشور، بیمارستان خاصی است. هفت قطب علمی کشوری و 14 مرکز تحقیقات در این بیمارستان فعالیت می‌کنند و بورد بین المللی دارد. و علاوه بر کارهای پژوهشی فعالیت‌های درمانی خاصی در این بیمارستان انجام می‌شود. رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به مراجعه مردم از شهرستان‌ها به این بیمارستان گفت: واقعیت این است که در این جا به مردم خدمت می‌شود و مردم درجای دیگری نمی‌توانند این خدمت را دریافت کنند و این بیمارستان به عنوان بخشی از شهرداری منطقه شش، حمایت کردن شهرداری از این بیمارستان حمایت کردن از مردم است.

مهندس رنجبریان افزود: امیدواریم تا جایی که از دستمان بر می‌آید کمک شما باشیم. مشخص است این خدمت رسانی تنها به مردم کشور نیست بلکه منطقه است. ما هم با مشکلات مختلفی ازجمله اسکان همراهان بیماران و چادر زدن آنان مواجه هستیم. وی بررسی امکان سنجی برای احداث پارکینگ را برنامه‌های شهرداری دانست و ابراز  امیدواری  کرد با همفکری و همکاری شما بتوانیم به اتفاق مشکلات را حل کنیم.

مهندس رنجبریان و همراهانشان همچنین در ادامه حضورش در بیمارستان شریعتی علاوه بر حضور در مراسم روز کارگر در این بیمارستان، همراه با دکتر برکتی، تیم مدیریتی و تأسیسات بیمارستان از محوطه بیمارستان و ساختمان‌های مختلف بازدید کردند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب