• تاریخ انتشار : 1400/10/14 - 15:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 525
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم یادبود سردار سلیمانی همراه با برپایی میز یادبود آن شهید و ایستگاه صلواتی در بیمارستان شریعتی

مراسم یادبود سردار سلیمانی در مسجد امام علی النقی (ع) بیمارستان شریعتی برگزار و ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه برپا شد.

برگزاری مراسم یادبود سردار سلیمانی همراه با برپایی میز یادبود آن شهید و ایستگاه صلواتی در بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی مراسمی یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ در مسجد امام علی النقی (ع) این بیمارستان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام معرفت نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و امام جماعت مسجد امام علی النقی (ع) درباره سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: در رابطه با شهادت بحث بسیار است این که شهید چه مقام و جایگاهی دارد و چطور ناظر و آگاه است  بسیار صحبت هست. وی در ادامه به آیه ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون اشاره کرد و گفت: در این آیه خداوند می‌فرماید: هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و همین است که مقام شهید مقامی است که می‌بینیم سردار سلیمانی در نامه‌ای پیش از شهادت می‌نویسد که:" من به دنبال قاتلم می‌گردم تا به قله‌ای سعادت برسم "، می‌بینیم که چه مقامی است این شهادت.

در این مراسم همچنین مهدی روستا مداح اهل‌بیت به ذکر و مدیحه‌سرایی فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه پرداخت.همچنین نمازگزاران و دوستداران اهل بیت (ع) در مسجد و. همچنین در ایستگاه صلواتی در محوطه بیمارستان پذیرایی شدند.

برپایی میز یادبود سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است که به همت واحد فرهنگی و بسیج پایگاه شهید داستانی بیمارستان شریعتی برپا شد.

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 203943
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب