برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 25 شهریورماه در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، در این نشست که با حضور معاونان آموزشی،بین الملل، مدیران گروههای آموزشی، نمایندگان تحصیلات تکمیلی گروهها و رئیس اداره آموزش برگزار شد، در ابتدا نشست برگزاری جلسات دفاع از پروپوزال و پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد به صورت مجازی و دکترای تخصصی به صورت حضوری و اعلان نمرات توسط اساتید به نماینده تحصیلات تکمیلی در نیمسال (991) مجددا مورد تاکید قرار گرفت.
دکتر غلامرضا علیایی معاون آموزشی دانشکده با بیان اینکه امکان برگزاری کلاسهای مجازی آنلاین در دانشکده مجازی دانشگاه برای آموزش دانشجویان در نیمسال 991 فراهم شده است، از گروه های آموزشی خواست درخواست کلاس مجازی آنلاین در نیمسال جاری و به تفکیک نوع پلتفرم درخواستی (ادبی کانکت – اسکای روم – بیگ بلوباتن)
با ذکر تعداد دانشجویان در هر کلاس را تا پایان شهریورماه به این معاونت آموزشی اعلام کنند.
در این راستا دکتر سیده مریم خدامی مدیر گروه گفتاردرمانی با اشاره به برخی مشکلات برگزاری کلاسهای درسی به صورت مجازی در سال تحصیلی پیش، خواستار اختصاص سهمیه مشخص به هر گروه آموزشی شد.
معاون آموزشی دانشکده ضمن تاکید بر اهمیت ارائه گزارش روند پایان نامه دانشجویان دکترای تخصصی از مدیران گروه های آموزشی و اساتید راهنمای پایان نامه ها خواست تا ارسال به موقع روند پایان نامه دانشجویان دکترای تخصصی با جدیت پیگیری شود.
در بخشی از نشست موضوع نحوه تقسیم بندی دروس کارآموزی و بیمارستانی به مجازی و حضوری مطرح شد که پس از بررسی و تبادل نظر میان اعضای حاضر توافق شد حداکثر ساعات مجازی کارآموزی نسبت به مقتضیات و شرایط گروه های آموزشی با تاکید بر افزایش ساعات مجازی نسبت به نیمسال گذشته، تعیین شود.

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب