برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

چهارمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه، رئیس مجتمع، معاونین و روسای بخش‌ها مجتمع برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارمین نشست هم‌اندیشی ماهیانه روسای بخش‌ها و ریاست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) چهارشنبه 2 مردادماه 98 با حضور دکتر علی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه، دکتر رامین رحیم نیا مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، معاونین و روسای بخش‌ها مجتمع برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر رضا رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی مجتمع، توضیحاتی در خصوص مباحث آموزشی و مشکلات آموزشی مجتمع، مشکلات معیشتی دستیاران و مسائل بیمه‌ای برای رزیدنت‌های سال 1 و 2 ارائه کرد.
در ادامه دکتر علی سهراب پور گفت: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک کانون فعال در قسمت آموزش است که علاوه بر تعداد فراگیر و اعضای هیئت‌علمی کیفیت کارآموزشی مجتمع هم عالی است. وی افزود با توجه به چالش‌های مطرح‌شده آموزش نباید تحت‌الشعاع درمان قرار بگیرد. خوشبختانه دکتر صادق نیت و دکتر رئیس کرمی یک شخصیت آموزشی هستند و مسائل آموزشی برایشان خیلی مهم است و به‌صورت خاص به آن نگاه می‌کنند.
 در ادامه معاون آموزشی دانشگاه در خصوص مبحث بیمه‌های رزیدنت‌ها گفت ریشه در قوانین وزارتخانه است در حال مکاتبه و برنامه‌ریزی برای آن هستیم که انشا الله به نتیجه برسیم.
در خصوص وضعیت معیشتی دستیاران بعد از تلاش‌های فراوان در سازمان نظام پزشکی برد دستیاری اضافه شود، درآمد دستیاران 25 درصد افزایش پیدا کند، دادن پیرکس به‌حق عمل جراحی، مشاوره و...، ایجاد صندوق حمایت از نخبگان و دادن وام به هر رزیدنت با توجه به شرایطی که دارند در حال پیگیری است.
در ادامه دکتر صادق نیت رئیس مجتمع ضمن تشکر از دکتر سهراب پور در خصوص مباحث آموزشی و رفاهی رزیدنت‌ها گفت فشار درمان درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بسیار بالا است که آموزش را تحت‌الشعاع قرار داده است؛ که با کمک معاون آموزشی دانشگاه و اساتید و اعضاء هیئت‌علمی مجتمع بتوانیم بار این فشار را کم کنیم تا آموزش مجتمع جایگاه اصلی خودش قرار بگیرد.
در انتهای جلسه دکتر رامین رحیم نیا مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه گفت پول ابزاری است که بتوانیم با آن اهداف سازمان را محقق کنیم هر چه به نحو بهتری از این ابزار استفاده کنیم موفق‌تر در صرفه‌جویی از منابع مالی، منابع فیزیکی و منابع انسانی خواهیم داشت تا خدشه‌ای به فعالیت‌های آموزشی ودرمانی وارد نشود.
توضیح اینکه  نشست‌های ماهانه روسای بخش‌ها چهارشنبه‌های اول هرماه برگزار می‌شود.
خبرنگار: شهره بیات
عکاس محمد علی مرزبان

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

تنظیمات قالب