از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه صورت می گیرد

برگزاری کلاسهای ورزشی اختصاصی بانوان دانشگاه

از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، کلاسهای ورزشی اختصاصی بانوان در رشته های ایروبیک، یوگا و پیلاتس ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی، نظر به ضرورت و اهمیت تحرک و فعالیت جسمی در بین دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به ویژه در بخش بانوان، مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه دهمین دوره کلاسهای ورزشی اختصاصی بانوان در سه رشته ورزشی ايروبيك، یوگا و پیلاتس را برگزار می کند.
دوره های آموزشی ذکر شده در قالب 12 جلسه و بطور همزمان در سه فضای مختلف ورزشی در سطح دانشگاه شامل مجموعه ورزشی بزرگ شهید چمران و سالن ورزشی شهید دلخواه (جهت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی) و سالن ورزشی شهید آرزمی (بطور اختصاصی جهت دانشجویان) برگزار خواهد شد.
بنابر اعلام اداره گسترش ورزشهای همگانی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره های آموزشی فوق حداکثر تا 23 فروردین و زمان شروع این کلاسها از 26 فروردین ماه تعیین شده است.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مدیریت تربیت بدنی دانشگاه واقع در مجموعه ورزشی بزرگ شهید چمران، ساختمان اداری، طبقه دوم، اداره گسترش ورزشهای همگانی (اتاق 207) مراجعه و یا با شماره تلفن های 86013269 و 86013273 (داخلی 223) تماس حاصل کنند. ضمناً به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت بندی متقاضیان محترم بر اساس زمان ثبت نام آن ها صورت می گیرد. آدرس الکترونیکی جهت ارسال مدارک ثبت نام در دوره های آموزشی مذکور sport@tums.ac.ir می باشد.
جهت اطلاع از برنامه برگزاری کلاسهای آموزشی سه گانه مذکور در فضاهای ورزشی مختلف دانشگاه اینجا کلیک کنید.

تهیه کننده:

تنظیمات قالب