برگزاری کوه گشت تفریحی- ورزشی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی از سوی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه

مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، کوه گشت تفریحی-ورزشی یک روزه ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده آنان را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومي تربیت‌بدنی، از سوي اداره توسعه ورزش های همگانی مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، کوه گشت خانوادگی یک‌روزه به مقصد آبشار آهار (واقع در منطقه اوشان- شکرآب) ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده آنان را برگزار می نماید.
در اين برنامه تفريحي- ورزشی كه در قالب تور یک‌روزه در روز جمعه 15 آبان ماه سال جاری و به‌طور اختصاصی جهت کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده آنان تنظیم‌شده است؛ شرکت‌کنندگان رأس ساعت 6:30 صبح از مقابل درب پور سینا (پردیس مرکزی دانشگاه‌) حرکت نموده و یک روز پاییزی خود را دور از هياهوي شهر در منطقه زیبای آبشار آهار واقع در منطقه اوشان (شکرآب) سپري خواهند کرد.
مهلت ثبت نام جهت شرکت در این کوه‌گشت تفریحی- ورزشی یک‌روزه از 4 لغایت 12 آبان ماه تعیین شده که بنا بر اعلام اداره توسعه ورزش های همگانی مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت بندی متقاضیان براساس زمان ثبت نام آنان صورت خواهد گرفت.
همکاران علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تور خانوادگی تفریحی- ورزشی به آدرس خيابان قدس، نبش كوچه فردانش، ساختمان معاونت دانشجويي، طبقه دوم، مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، اداره توسعه ورزش‌های همگانی مراجعه و يا با شماره تلفن 88391418 تماس حاصل فرمايند.
لازم به ذكر است پيرو برنامه‌ریزی‌های بعمل‌آمده در اداره توسعه ورزش‌های همگاني مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، ویژه برنامه‌های تفریحی- ورزشی كوه گشت یک‌روزه، طی ماه های آينده نیز به طور مستمر و به تفکیک جهت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد که اطلاعات مربوطه در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد./ق
خبر: آزاده صبح خیز
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

تنظیمات قالب