بازدید دکتر بیگلر از پروژه های عمرانی دانشکده پرستاری و مامایی:

تاکید معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه بر مدیریت و هدایت منابع موجود به سمت پروژه های اولویت دار

دکتر محمود بیگلر تاکید کرد: اولویت اول دانشگاه پرداخت پرسنلی است؛ نباید در سطح دانشگاه سیاست های انقباضی اعمال کنیم که درآمد کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در جلسه ای که روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، دکتر رحیم نیا مدیر بودجه و مهندس مکری مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشکده و به منظور بررسی عملکرد معاون اداری و مالی دانشکده و بازدید از پروژه های عمرانی صورت گرفت؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حمایت های معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در به ثمر رساندن پروژه های دانشکده در سال 97 قدردانی کرد.
وی این جلسه را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد معاونت اداری و مالی درسال 97 و پیش بینی برنامه های دانشکده در سال 98 عنوان کرد و خواستار راهنمایی و ارشاد معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه برای پیشرفت پروژه ها و اجتناب از ایجاد موانع مالی شد.
در ادامه دکتر فاطمه نوغانی، معاون اداری و مالی دانشکده نیز گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت، میزان هزینه کرد در حوزه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی و میزان جذب کمک از خیرین در سال 97 ارائه داد.
معاون اداری و مالی دانشکده همچنین از فرایند بازسازی ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی، جابه جایی معاونت دانشجویی و فرهنگی، ساخت بوفه جدید دانشکده، خرید لباس و کفش ورزشی تیم فوتسال دانشجویی، برگزاری مراسم های متعدد و اعزام کارکنان خدمات به سفر زیارتی مشهد مقدس به مناسبت روز کارگر به عنوان برنامه های خاص صورت گرفته در حوزه دانشجویی و فرهنگی در سال گذشته نام برد.
وی همچنین از تجهیز و بازسازی فضاهای آموزشی، تجهیز مرکز مهارتهای بالینی، بازسازی طبقه 4 ساختمان شماره 2، اتاق اساتید و فضاهای آموزشی و تعریض پیاده رو محوطه جهت عبور وسایل نقلیه نیمه سنگین خبر داد.
فضا سازی اداری، تعمیر لوله های شوفاژ مهدکودک، تشکیل مجمع خیرین دانشکده، میزان درآمد ماهیانه و سالیانه حاصل از قراردادهای برون سپاری دانشکده در سال 97 ، بازسازی کتابخانه و محوطه اطراف با مشارکت خیرین از موارد گزارشی دیگر معاونت اداری و مالی بود.
وی همچنین از هرس 150 اصله درخت  و کاشت 120 اصله درخت و زیباسازی محوطه دانشکده خبر داد.
معاون اداری و مالی دانشکده در بخش پیش بینی برنامه های دانشکده در سال 98 نیز از رنگ آمیزی و نقاشی و تعویض چراغ های سقف اتاق ها ی ساختمان پرستاری و مامایی، ایزوگام پشت بام ساختمان های دانشکده، احیای سیستم سرمایش، تعمیر و بازسازی قرنیز های ساختمان های 2و 3دانشکده، آسانسور ساختمان شماره 1، تکمیل تجهیزات صوتی و تصویری سالن دکتر مداح، ایمن سازی و استقرار سیستم اعلام و اطفای حریق، اصلاح و بهینه سازی نور محوطه دانشکده نام برد و خواستار حمایت دانشگاه در تامین منابع شد.  

دکتر بیگلر: دانشگاه نگرانی های بسیاری دارد؛ اما این دلیل نمی شود فعالیت، پویایی و نشاط در سطح محیط از بین برود
دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی سال 98 بر استفاده درست و به جای امکانات تاکید کرد و گفت: دانشگاه نگرانی های بسیاری دارد؛ اما این دلیل نمی شود که فعالیت، پویایی و نشاط در سطح محیط از بین برود. باید منابع را هدایت شده به سمتی برد که اولویت دار باشد.
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه با تشکر از اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه معاونت اداری و مالی دانشکده پرستاری و مامایی و مدیریت هزینه ها و صرفه جویی منابع، از تلاش دانشکده در جذب خیرین تقدیر کرد و گفت: اقدامات انجام شده در دانشکده کارهای برجسته و در شان اساتید و دانشجویان بوده است و ما هم در سطح بضاعتی که در دانشگاه هست حتما از این طرح ها حمایت می کنیم؛ اما نباید به سمت مواردی که جزء اولویت ها نیست، برویم.  
وی در ادامه با اشاره به فشار اقتصادی بر جامعه و به طور خاص پرسنل دانشگاه تصریح کرد: اولویت اول ما پرداخت حقوق و مزایای 23 هزار نفری است که در سطح دانشگاه فعالیت می کنند و اگر هر کاری بکنیم تا کمترین آسیب به حقوق، اضافه کار و تمام وقتی پرسنل اعمال شود، رسالت خودمان را انجام داده ایم. نباید در سطح دانشگاه سیاست های انقباضی پرسنلی اعمال کنیم که درآمد کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد؛ این ها جز تاکیدات رئیس دانشگاه و جزء خطوط قرمز ماست و به همین علت پروژه هایمان هدایت شده پیش می بریم و اگر منابعی هم وجود دارد آن را به سمت پروژه هایی می بریم که در اولویت اول باشد؛ دلیلی ندارد پروژه هایی که هزینه های زیادی برای مجموعه دارند و در امسال نیز به بهره برداری نمی رسند شروع کنیم.  
دکتر بیگلر تاکید کرد: با این حال تجهیزات کمک آموزشی و تامین آنها وظیفه ماست و در راه تامین آنها گام برمی داریم.
دکتر رحیم نیا، مدیر برنامه ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه نیز با تاکید بر اولویت بندی هزینه ها از فعالیت های مثبت دانشکده و همچنین جذب کمک خیرین تقدیر و بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی و مالی مشخص برای استفاده و درآمدزایی از مرکز مهارت های بالینی و سالن آمفی تئاتر دانشکده تاکید کرد.
مهندس مکری، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه نیز از هماهنگی دانشکده با دفتر فنی دانشگاه در انجام پروژه های عمرانی تشکر کرد و انجام تمامی پروژه های عمرانی را مبتنی بر ضوابط دانشگاه دانست.
در ادامه این دیدار دکتر بیگلر و همراهانش از پروژه های عمرانی دانشکده بازدید کردند.

خبرنگار: شیما سادات عطری 

عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب