تقدیر معاون درمان دانشگاه از رئیس‌ امور اداری این معاونت

دکتر سعید ناطقی معاون درمان به همراه سید عرفان ترکش مشاور معاون درمان از زحمات بهاره بهزادپور رئیس امور اداری معاونت تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی معاون درمان به همراه سید عرفان ترکش مشاور معاون درمان  از زحمات بهاره بهزادپور رئیس امور اداری معاونت به مناسبت چاپ کتابی با عنوان نقش یادگیری سازمانی در رابطه با ابعاد عارضه یابی  و گرایش به تغییر  تقدیر کردند. همچنین بهزادپور یک نسخه از این کتاب را به دکتر ناطقی تقدیم کرد.

متن تقدیر نامه به شرح زیر است:

سرکار خانم بهاره بهزادپور
رئیس  محترم  امور اداری معاونت درمان   
با سلام و احترام
گام نهادن در فضای  اندییشیدن و گشودن مسیر رشد و تعالی جامعه در اندیشه بزرگانی شکل می‌گیرد که شوق پیمودن راه روشن فردا، امروزشان را سرشار از ایثار و خدمت به همنوعان ساخته است.
پیگیری و تلاش مضاعف سرکارعالی در  راه ارتقا  جایگاه سازمان و تحول آفرین بودن  این امر نشان دهنده  تلاش مضاعف  و اهتمام حضرتعالی  است، صمیمانه از تلاش ها و همت شما   در تالیف کتاب"  نقش یادگیری سازمانی در رابطه با ابعاد عارضه یابی  و گرایش به تغییر"  قدردانی می نمایم .
امید است با عنایت الهی  ضمن بهره مندی  جامعه امروز و فردای ما از تالیف این کتاب و آثار آینده همواره  سربلند و پیروز باشید. 
دکتر سعید ناطقی
 معاون درمان  دانشگاه

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب