تولید اولین سری از مجموعه سخنرانی‌های پیام دارالفنون (TUMS' TALKS) آغاز شد

با برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص رسانه ای شدن علم به عنوان یکی از برنامه های اصلی روابط عمومی دانشگاه؛ تولید اولین سری از مجموعه سخنرانی‌های پیام دارالفنونTUMS' TALKS با مشارکت معاونت فرهنگی، مدیریت روابط عمومی و مرکز تحقیقات عدالت در سلامت با ضبط پنج سخنرانی در حوزه مسائل مرتبط به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH)، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز تحقیقات عدالت در سلامت، با ضبط پنج سخنرانی در حوزه مسائل مرتبط به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (SDH)، اولین سری از مجموعه سخنرانی‌های پیام دارالفنون (TUMS' TALKS) با عنوان (SDH HERC talk) روز سه‌شنبه 12 دی 1400 آغاز شد.

این مجموعه سخنرانی‌ها با عنوان (SDH HERC talk)، اولین سری از مجموع سخنرانی‌های پیام دارالفنون (TUMS’ TALKS) دانشگاه علوم پزشکی تهران است که باهمت مرکز تحقیقات عدالت در سلامت - که تنها مرکز پژوهشی رسمی در کشور با عنوان عدالت در سلامت و هم‌چنین دبیرخانه شبکه مراکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است - در حال گردآوری است.

این مجموعه شامل سخنرانی‌هایی با محوریت موضوعات مرتبط با عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت (SDH) با هدف توانمندسازی شهروندان و همچنین ایجاد بستر آموزشی مناسب برای دانشجویان، پژوهشگران، سیاست‌گذاران و تمامی علاقه‌مندان این حوزه طراحی‌شده است.

در این مرحله عناوین «مخلوط سمی سلامت» توسط دکتر علی منتظری، عضو هیئت‌علمی جهاد دانشگاهی، «حکمرانی خوب برای سلامت بهتر» توسط دکتر امیرحسین تکیان، استاد و رئیس گروه سلامت جهانی و سیاست‌گذاری عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات عدالت در سلامت، «پزشکی شدن و پزشکی زدایی» توسط دکتر ابوعلی وداد هیر، دانشیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، «سواد و سلامت» توسط دکتر نسترن کشاورز محمدی، عضو هیئت‌علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و «آلودگی هوا» توسط دکتر کاظم ندافی، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارائه و ضبط شد.

برای آشنایی بیشتر با این سلسله سخنرانی‌ها و سایر فعالیت‌های مرکز تحقیقات عدالت در سلامت می‌توانید به وب‌سایت این مرکز مراجعه فرمایید.

 

فاطمه یافتیان
تهیه کننده:

فاطمه یافتیان

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

لیلا شاهمرادی
00/10/18 - 19:00

با سلام و احترام. کلیپ های سخنرانی پیام دارالفنون در سایت مرکز تحقیقات عدالت نبود. لطفا لینک صفحه کلیپ ها گذاشته شود. با تشکر

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب