جلسه آموزش مجازی با عنوان «مراقبت‌های میان‌سالان و سالمندان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹» ویژه مراقبین سلامت در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با توجه به اهمیت مراقب تهای دوران میانسالی و سالمندی جلسه اموزشی ویژه مراقبین سلامت پایگاه‌های سلامت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه آموزش مجازی که شنبه ۱۳ دی ۹۹ در محیط اسکای روم با موضوع "مراقبت‌های میان‌سالان و سالمندان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹" برگزار شد لیلا محمدی نژاد، کارشناس برنامه میان‌سالان در رابطه با نحوه ارائه خدمت شیوه زندگی سالم در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ توضیحات مبسوطی ارائه و در ادامه مفاهیم مربوط به فعالیت بدنی مطلوب و تن سنجی و ارزیابی الگوی تغذیه را تشریح کرد.
وی در ادامه در رابطه با نحوه ارائه خدمات مربوط به شیوه زندگی سالم مطالب موردنظر مطالبی را بیان و در پایان تأکید شد مراقبین سلامت بوکلت میان‌سالان را به‌صورت کامل مطالعه کنند.
در بخش دوم برنامه آموزشی فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه سالمندان در خصوص نحوه ارائه خدمت و نیز آیتم‌های خدمتی موجود در سامانه سیب صحبت کرد و بوکلت جدید برنامه سالمندان و چک‌لیست مربوطه موردبررسی قرار گرفت. در ادامه نکات مهم در خصوص انجام آموزش در کلاس‌های بهبود شیوه به‌صورت چهره به چهره، تلفنی و مجازی ارائه شد و در پایان جلسه چالش‌های پایش اخیر در برنامه سالمندان مطرح‌شده و موردبررسی قرار گرفت. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب