با حضور مدیر امور خوابگاه ها

جلسه سرپرستان و مسئولین شیفت شب خوابگاه های پسرانه دانشجویی برگزار شد

جلسه سرپرستان و مسئولین شیفت شب خوابگاه‌هاي پسرانه با حضور دكتر غفارزاده مدير امور خوابگاه‌ها، معاون اسكان و مسئول اسکان برادران در روز چهارشنبه 24 آبان ماه 96 در دفتر مدیر امور خوابگاه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، ابتدا دكتر غفارزاده مدير امور خوابگاه‌ها ضمن تشكر از حضور سرپرستان عنوان كرد: سرپرستان و ناظم های خوابگاه‌ها، نماينده اين مديريت در خوابگاه ها هستند و موظفند به درخواست ها و مشكلات دانشجويان رسيدگي کرده و گزارش لازم را به معاونان اسكان و پشتيباني ارائه کنند و در صورت نياز در همان زمان به مدير كشيك وقت اطلاع دهند و فلسفه حضور ما در اين مديريت خدمات رساني به دانشجويان عزيز است.
ایشان برگزاري جلسات با سرپرستان و ناظم ها را مفيد دانست و گفت: در اين جلسات كه با برنامه‌ريزي معاون اسكان انجام می شود، می بايست مطالب و موضوعات دسته‌بندی شده را مورد بررسی قرار داد و در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر رفاهی به دانشجويان خوابگاهی اقدامات عملی انجام دهیم.
در ادامه سرپرستان و ناظم های خوابگاه‌ها نيز مشكلات و كمبودهای خوابگاه‌های خود را عنوان كردند و مدير امور خوابگاه‌ها نسبت به حل مشكلات عنوان‌ شده راهكارهای مناسب ارائه دادند.

تهیه کننده:

تنظیمات قالب