جلسه هماهنگی هیئت اجرایی و نظارت هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

هیئت اجرایی و نظارت هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان اسلامشهر، باهدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای روز انتخابات تشکیل جلسه داد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که چهارشنبه 28 تیر 96 با حضور رییس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان، اعضای هیئت اجرایی و نظارت و اعضای شعبه اخذ رأی برگزار شد، در ابتدا ضمن معرفی حاضرین در جلسه، فرآیند اخذ رأی در حوزه‌های رأی‌گیری به‌صورت مبسوط بر اساس دستورالعمل سازمان نظام پزشکی کشور مطرح و در ادامه هماهنگی‌های لازم در خصوص روز رأی‌گیری انجام شد.
ازجمله مهم‌ترین مسائل مطرح شده در خصوص برنامه‌ها و هماهنگی‌های روز انتخابات، با توجه به زمان شروع رأی‌گیری بود که از سوی ستاد انتخابات نظام پزشکی ساعت 8 صبح اعلام‌شده است. مقرر شد ساعت 7 صبح، اعضای شعبه در محل رأی‌گیری حضورداشته باشند.
در این جلسه بر لزوم نظارت برای به همراه داشتن مدارک موردنیاز برای دادن رأی تأکید و وظایف کارشناسان اجرایی و نحوه شماره آراء  تشریح شد.
در پایان نیز پس بیان نظرات و پیشنهادت سایر اعضاء ابراز امیدواری شد که با تمهیداتی که انجام‌شده، این دوره از انتخابات در فضایی بسیار سالم به‌صورت مطلوب انجام شود.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تنظیمات قالب