جلسه هم‌اندیشی مسئولان ایثارگر با حضور دکتر محقق مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران برگزار شد

دوازدهمین جلسه هم‌اندیشی با حضور بیش از چهل تن از مسئولان ایثارگر واحدهای مختلف دانشگاه در سالن اجلاس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
در  این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاری محترم دکتر هاشمی مسئول مرکز بهداشت درمان دانشجویان، دکتر محقق مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تشکر از تلاش‌های دکتر مقیمی و همکاران دفتر امور ایثارگران، اظهار امیدواری کرد که با حمایت دانشگاه و جناب آقای دکتر کریمی، دفتر امور ایثارگران باقدرت و قوت تمام به کار خود ادامه دهد.
وی همچنین از همکاران خواست که باوجود تمام مشکلات و چالش‌هایی که با آن روبرو هستند همگی منشأ خیروبرکت در محیط کاری باشند.
 در ادامه دکتر مقیمی ،پس از تسلیت عروج دکتر یلدا و آقای شریفی از همکاران رزمنده دفاع مقدس، در خصوص قوانین ایثارگران در برنامه ششم توسعه توضیحانی ارائه داد و به سؤالات رابطان در این زمینه پاسخ داد.
خدمت نظام‌وظیفه فرزندان ایثارگر، قوانین استخدامی و بازنشستگی و تسهیلاتی که در برنامه ششم برای رزمندگان مطرح‌شده است ازجمله مباحثی بود که موردبحث و بررسی قرار گرفت.
وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود راجع به بیمه دی و ایران، سقف تعهدات هردو بیمه توضیحاتی داد و تأکید کرد : ارائه مدارک به‌صورت کامل شرط رسیدن به‌حق و حقوق مراجعان به بیمه است. وی همچنین  به امضاء تفاهم‌نامه  با بخش دندانپزشکی دانشگاه تهران  واقع در خیابان بزرگمهر و درمانگاه دندانپزشکی قوه قضاییه  واقع در خیابان آبان برای ارائه خدمات دندانپزشکی با شرایط ویژه به ایثارگران اشاره کرد.
مدیر دفتر ایثارگران گفت: ازآنجایی‌که برگزاری اردوهای تفریحی، فرهنگی یکی از برنامه‌های دفتر است، هماهنگی‌های لازم برای سفر یک‌روزه از شهرک سینمایی باشکوه پیامبر اعظم انجام‌شده است که خوشبختانه با استقبال فراوان همکاران روبرو شده که انشاالله در روز جمعه برگزار خواهد شد.
سپس  فلاح، مسئول بیمه ایران به سؤالات رابطان درباره بیمه طلایی ایثارگران پاسخ داد.
در ادامه دکتر حجازی تأکید کرد توسعه ورزش عامل مهم در سلامت و تندرستی کارکنان است و در تقویت شادابی آنان نقش اساسی دارد و ازآنجایی‌که همه‌ساله مسابقات دهه فجر به‌منظور توسعه ورزش و ایجاد نشاط و رشد کارکنان برگزار می‌شود، فعال کردن تیم منتخب ایثارگران برای این مسابقات از برنامه‌های کمیته  ورزش ایثارگران است. حاتمی، مسئول ورزش بانوان نیز در خصوص هماهنگی‌های لازم برای در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی و آماده‌سازی بانوان توضیحاتی را ارائه داد.
خبر: اسماعیلی
عکاس: گلمحمدی



کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس

تنظیمات قالب