جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده پزشکی با واحدهای فرهنگی دانشگاه برگزار شد

با تاکید بر اولویت بندی مسائل فرهنگی و هماهنگی اجرایی و همفکری، جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده پزشکی با واحدهای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، این جلسه بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۷ مهر 1400 در سالن شورا تشکیل شد.
در ابتدا، دکتر علیرضا ایمانی معاون آموزش پزشکی عمومی گفت: محوریت این جلسه بر روی منتورینگ و راهنمایی دانشجویان پزشکی عمومی است.
وی افزود: در دانشکده سه واحد منتورینگ، دفتر راهنمای تحصیلی و طرح هادی بسیج دانشجویی برای هدایت تحصیلی و راهنمایی دانشجویان وجود دارد و در این جلسه با هم افزایی میخواهیم تا موازی کاری ها کمتر شود.
دکتر ایمانی با تاکید بر هدف گذاری، اولویت بندی و برنامه ریزی جدی و دقیق ویژه دانشجویان گفت: مسائل و مشکلاتی وجوددارد که امیدوارم با هم افزایی به راه حل مناسب برای رفع آن برسیم.
دکتر میری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، حجت الاسلام والمسلمین غفاری معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر پورمحمدیان مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، دکتر پورحسن مسئول دفتر منتورینگ دستیاری، دکتر ابراهیمی نسب مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشکده، دکتر نبوی زاده مدیر دفتر راهنمای تحصیلی، دکتر یاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دکتر رحیم نژاد مسئول مرکز مشاوره دانشجویی، دکتر ایزدی مدیر آموزش پزشکی عمومی دانشکده و شمس الدینی نماینده بسیج دانشجویی از جمله مدعوین این مراسم بودند.
دکتر بیگ محمدی در جمع بندی جلسه اظهار داشت: مسائل و دغدغه ها مطرح شد یکسری وظایف مشترک است که حل آن نیازمند، نیازسنجی، برنامه و اقدام عملیاتی است و تکرار مکرر مشکلات چاره کار نیست و با توجه به محدودیت زمان و منابع باید اولویت بندی صورت بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: اولویت دانشکده دانشجو و مسائل دانشجویی است.
در این جلسه مسائل مهاجرت، هدایت تحصیلی، کسب مهارت های زندگی، حمایت های روحی و روانی، آشنایی با عملکرد سازمانی، نیازمندی به الگو در دوره تحصیل، تقویت تاب آوری،مسائل فرهنگی و اجتماعی، تقویت روحیه معنوی، عرق ملی، خود باوری، تعیین ارزشها، تغذیه، زندگی خوابگاهی، یادگیری اصول پژوهشی، اوقات فراغت، فضای مجازی و.‌.. از جمله مواردی بود که مطرح شد.
توضیح این که مقرر شد در جلسه بعدی ‌در مورد اولویت کاری و هماهنگی اجرایی در خصوص موارد ذکر شده، همفکری شود.

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب