جلسه هم اندیشی مدیر امور مالی دانشگاه با روسای حسابداری بیمارستان ها، برگزار شد

مدیر مالی دانشگاه گفت: روسای حسابداری واحدهای دانشگاه باید با جایگزین پروری و انتقال تجربیات ارزشمند خود به نسل جوان، در راستای پرورش نیروهای با انگیزه و متعهد در حوزه مالی تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور مالی دانشگاه، روز دوشنبه 10 آبان 1400، جلسه ای به منظور جایگزین پروری و انتقال تجربیات ارزشمند خود به نسل جوان علاقمند و کارآمد در حوزه امور مالی دانشگاه با حضور مهناز طاهری پور مدیر امور مالی دانشگاه و روسای حسابداری بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سالن اجلاس مدیریت امور مالی دانشگاه برگزار شد.
مدیر امور مالی دانشگاه با تأکید براینکه باید به جوانان اجازه شکوفایی داد تصریح کرد: از روسای حسابداری بیمارستان ها انتظار می رود در سطوح مالی و حسابداری دانشگاه با این رویکرد مدیریت کنند. باید اجازه دهیم در کنار افراد با تجربه، جوانان خوش‌فکر و علاقه‌مند به حوزه مالی که استعداد، تحمل و طاقت کار مدیریتی دارند علاوه بر وظایف خود، در عرصه مدیریتی و اجرایی نیز رشد کنند.
 طاهری پور با تأکید براینکه در حوزه مدیریت مالی باید نگاهمان روبه‌ جلو باشد اظهار داشت: در همین راستا باید نیازسنجی های آموزشی را انجام می دهیم و هر فرد متناسب با حوزه کاری خود آموزش های لازم را ببینند و بدون شک این نیازسنجی ها مستلزم همکاری شما عزیزان است و چراغ راه برنامه های آموزشی خواهد بود.
طاهری پور در خصوص اهمیت موضوع کسورات سازمان های بیمه گر و ردیف های ابلاغی به نکاتی اشاره و بر لزوم بازنگری و یکسان سازی فرآیندهای مالی بیمارستان ها تاکید کرد.
مدیر امور مالی دانشگاه در مورد چالش های پیش روی بیمارستان ها در خصوص عملکرد HIS به موضوعاتی اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات عنوان شده در راستای رفع و پیگیری لازم به صورت مکتوب به این مدیریت اعلام شود.
در پایان در خصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.
محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب