جلسه کمیته داوران بخش آموزش بیست و یکمین جشنواه ابن سینا با حضور معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته داوران بخش آموزش بیست و یکمین جشنواره ابن سینا با حضور دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی و اعضای کمیته داوری برگزار شد.

کمیته داوری جشنواره ابن سینا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، در جلسه روز سه شنبه ۲۳ دی ماه ۹۹ در سالن شورای معاونت آموزشی دانشگاه در ابتدا دکتر سهراب پور، ضمن قدردانی از اعضای کمیته و کارشناسان این معاونت در پیشبرد امور جشنواره، اهداف را بیان کرد و گفت: هر ساله در بهمن ماه به منظور قدردانی از فعالیت ها و دستاوردهای برجسته اعضای هیئت علمی دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات ویژه، جشنواره ای با عنوان ابن سینا برگزار می شود.
سپس دکتر هومان حسین نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، گزارشی از روند جشنواره و نحوه برگزاری جلسه ارائه داد.
در ادامه دکتر رضا عاطف یکتا مدیر واحد روابط برون سازمانی و جشنواره ها، فرایند برگزاری جشنواره را تشریح کرد و گفت: نامزدهای منتخب کمیته داوران بخش آموزش جشنواره ابن سینا به منظور رای گیری نهایی به کمیته نهایی داوران جشنواره ابن سینا معرفی می شود و در نهایت در کمیته ی علمی جشنواره متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی ۲۷ دی ماه مورد بررسی و رای گیری قرار می گیرد. از میان نامزدهای معرفی شده در نهایت ۶ عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان برگزیدگان بخش آموزش بیست و یکمین جشنواره ابن سینا انتخاب شده و در ۱۵ بهمن ماه در مراسمی به صورت ترکیبی حضوری و مجازی از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.
در مجموع در جشنواره ۱ جایزه در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی، ۱ جایزه به آموزشگر پیشکسوت برگزیده و ۴ جایزه به آموزشگران برگزیده دانشگاه اهدا می شود.
توضیح اینکه زمان برگزاری بیست و یکمین جشنواره ابن سینا مقارن با سالروز تاسیس دانشکده پزشکی "۱۵ بهمن ماه ۱۳۱۳ هجری شمسی" در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سالجاری خواهد بود.

فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب