• تاریخ انتشار : 1395/09/25 - 07:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در بیست و ششمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران صورت گرفت

حضور مسئولان فدراسیون بین المللی چشم پزشکی در جمع چشم پزشکان ایرانی

رئیس فدراسیون بین المللی چشم پزشکی ICO برای اولین بار در بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر سیامک زارعی قنواتی، رییس کمیته بین الملل انجمن چشم پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: امسال برای اولین بار با رایزنی هایی که از طرف انجمن چشم پزشکی ایران انجام شد، رئیس فدراسیون بین المللی چشم پزشکی و مدیر فلوشیپ هایICO به ایران آمده و در افتتاحیه کنگره سخنرانی کردند.
وی هدف از این دعوت را ارتقاء روابط مشترک انجمن چشم پزشکی ایران با فدراسیون بین المللی چشم پزشکی و کمک به آموزش و ارتقاء سطح چشم پزشکی کشور عنوان کرد و ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که فدراسیون ICO قبول کرد، افزایش سقف پذیرش دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در رشته چشم پزشکی در خارج از کشور است.
دکتر زارعی افزود: ۲ کارگاه در کنگره برای معرفی فعالیت های فدراسیون چشم پزشکی برای پیشگیری از نابینایی و درمان بیماری های چشمی در سطح جهان، در نظر گرفته شده است که درکارگاه اول پروفسور تایلور رئیس فدراسیون چشم پزشکی صحبت کرد و کارگاه دوم که در زمینه دوره های آموزشی و ارتقاء آموزش و فلوشیپ ICO بود، توسط دکتر سایتز مدیر فلوشیپ ICO در روز پیش کنگره برگزار شد.
وی افزود: درخواست دیگر فدراسیون بین المللی چشم پزشکی، برگزاری گفتمان کشوری با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، رزیدنت ها و شرکت کنندگان کنگره بود.
توضیح این که، بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران، روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ در مرکز همایش های رازی ادامه دارد.
خبر: امیدوار
عکس: امیدوار، قاضی میرسعید

  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 64810
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب