حضور هنرمندان حوزه کودک در دومین جام جهانی کوچک

تیم هنرمندان حوزه کودک با حضور در مرکز طبی موجب شادی کودکان بیمار شدند.

گالري عکس يک

گالري عکس دو
هر چند هنرمندان با نتیجه 5 بر 3 از کودکان مرکز طبی شکست خوردند اما پیروزی اصلی به آنان تعلق داشت که با خلق لحظات شاد باعث نشاط کودکان شدند.
 نخستین بازی کودکان مرکز طبی با تیم هنرمندان 5 اردیبهشت 95، برگزار شد. در تیم هنرمندان علی شهجویی هنرمند نام آشنای عرصه موسیقی کودکان، مجتبی ظریفیان (عمو مهربان)، مهدی صارمی (عمو خشایار رنگین کمان)، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی (عمو فتیله ای)، حسین اکبری (مجری برنامه کودک و نوجوان) و... حضور داشتند.
مصاحبه با هنرمندان طنازی که دور هم جمع می‌شوند و می‌خواهند در یک فضای شاد به رقابت با کودکان بپردازند کاری بس دشوار است. آنان به قدری مشغول بازی و تفریح با کودکان هستند که به سختی می‌توان برای مصاحبه نزدیکشان شد.
در نهایت با حمید گلی یکی از عمو فیتیله ای‌ها گفتگوی کوتاهی کردم. وی معتقد است برگزاری مسابقات جام جهانی کوچک فرصت خوبی است که توجه جامعه به کودکان بیمار جلب شود. کودکانی که به دلایل مختلف با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هرکس به بضاعت خود کمک می‌کند که مشکلی از آنان برطرف شود.
محمد مسلمی نیز انگیزه اصلی خود را حضور در کنار کودکان دانست و افزود: با این مسابقات به کودکان بیمار نشان می‌دهیم که آنان را فراموش نکرده‌ایم و در کنارشان هستیم.
علیرضا آقایی مدیر رسانه فراگیر «چشمک» نیز  به حضور 9 هنرمند حوزه کودک در این مسابقات اشاره کرد و با شوخی گفت: باانگیزه قهرمانی آمده بودیم ولی شکست خوردیم.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: مهدی کیهان

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تنظیمات قالب