حضور پر شور و نشاط کارکنان دانشگاه در تور یک روزه تفریحی، ورزشی افچه

مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، کوه گشت خانوادگی یک‌روزه افچه را در هوایی سرد و برفی جهت کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت تربیت‌بدنی، از سوي اداره گسترش ورزشهای همگاني مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، کوه گشت خانوادگی یک‌روزه افچه (واقع در منطقه فشم) بصورت ویژه جهت کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه و خانواده های آنان برگزار شد.
در اين برنامه تفريحي، ورزشی كه علی رغم برف شدید و هوای بسیار سرد با حضور گرم و پر شور همکاران دانشگاهی و خانواده آنان در قالب تور یک‌روزه در روز جمعه 5 آذر ماه سال جاری برگزار‌ شد، شرکت‌کنندگان رأس ساعت 7 صبح از مقابل درب پور سینا (پردیس مرکزی دانشگاه‌) حرکت کرده و یک روز پاییزی خود را در هوایی زمستانی و برفی در منطقه زیبای افچه سپري کردند. ضمناً از همکاران شرکت‌کننده در این تور یک‌روزه، به‌ صرف ميان وعده پذيرايي شد.
از جمله نکات قابل توجه در این برنامه تفریحی، ورزشی، بازدید شرکت کنندگان از موزه غار عظیمی در مسیر برگشت از کوه گشت بود که مورد استقبال همکاران قرار گرفت.
لازم به ذكر است بنا به درخواست های مکرر کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی و پيرو برنامه‌ریزی‌های بعمل‌ آمده در اداره گسترش ورزشهای همگاني مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، ویژه برنامه‌های تفریحی، ورزشی كوه گشت یک‌روزه، طی ماههای آينده نیز به طور مستمر و به تفکیک جهت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده های آنان برگزار خواهد شد که اطلاعات مربوطه در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد.

خبر: آزاده صبح خیز

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

تنظیمات قالب