در کمیته فرهنگی ایثارگران، همچون دوران جنگ کار جهادی کادر درمان در اپیدمی کرونا و واکسیناسیون ارزشمند خوانده شد

در کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ایثارگران از نقش عظیم پزشکان و پرستاران در جنگ یاد شد و کار جهادی کادر درمان در اپیدمی کرونا و واکسیناسیون ارزشمند خوانده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دفتر امور ایثارگران، جلسه کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس را با حضور اعضای این کمیته به‌صورت مجازی 17 شهریور 1400 در محیط اسکای‌روم برگزار کرد. 
 در این جلسه دکتر احسان مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران دانشگاه، ضمن اظهار تاسف از نبود امکان برگزاری جلسات حضوری به دلیل اپیدمی کرونا، گزارشی از اهم موضوعات مطرح شده در جلسه رابطین واحدها را بدین شرح ارایه داد: به‌روز کردن اطلاعات ایثارگران، تشکیل گروه واتس آپی، تشویق برگزیدگان  ایثارگر که کارهای ویژه‌ای انجام داده‌اند و رتبه بالاتری کسب کرده اند، تغییر وضعیت استخدامی بر اساس بخشنامه اخیر، برگزاری کارگاه های مجازی، برگزاری نمایشگاه کتاب و تئاتر در فضای دانشگاه، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام  دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس.

مدیر امور ایثارگران با اشاره به درج پیام رئیس محترم دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سایت و ارسال پیامک گرامیداشت دفاع مقدس؛ دیگر پیشنهادات ارایه شده از طرف رابطین واحدها را به مناسبت دفاع مقدس یادآور شد. وی فضای فیزیکی بیمارستان امام، دانشکده قدیمی دندانپزشکی و معاونت غذا و دارو را برای بازدید نمایشگاهی کتاب مناسب خواند و گفت: می‌توان کتاب‌هایی را به طور رایگان از سایت ایثار گران به نشانی www.issar.tuma.as.ir نیز دانلود کرد.

اعضای این جلسه بخاطر همزمانی هفته دفاع مقدس و اربعین پیشنهادهایی ارایه دادند که عبارت است از: یادی از شهدای دانشگاه با نمایش عکس و تاریخچه، گزارش آماری از برخی اقدامات انجام شده کارکنان و ایثارگران، رزمندگان، ارتش و سپاه در اپیدمی کرونا، جلسه مجازی با افراد شاخص، برگزاری مسابقه از کتابهایی که توسط دفتر ایثارگران تدوین شده، دعوت از اساتید دانشگاهی و رزمنده ای که در همه گیری کرونا به صورت جهادی زحمت کشیدند، برگزاری نمایشگاه خاطره نویسی و همچنین ارایه کتابچه دفاع مقدس که توسط دانش آموزان تهیه شده و نمایش فیلم در اسکای روم تا خانواده ها از آنها بهره مند شوند.

از پیشنهادات دیگر کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی، داشتن برنامه های روز شمار معرفی شهدا و بخصوص رونمایی از جلوه های ایثار یک سال اخیر. در این جلسه بر نقش عظیم پزشکان و پرستاران در زمان دفاع مقدس تاکید و یاد آور شد امروز مثل زمان جنگ کادر درمان با ایثار بی نظیر  پرچم از خود گذشتگی را برافراشته و در بخش واکسیناسیون کار جهادی ارزشمندی را آغاز کرده اند.

در پایان اعضای این کمیته از برنامه های منظم و هماهنگ دفتر امور ایثارگران تشکر و قدردانی کردند. 

علیرضا پیرامون مقدم
تهیه کننده:

علیرضا پیرامون مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب