پرواز تا بیکران

دعای روز بیست‌و‌نهم ماه مبارک رمضان

آن گاه كه رمضان فرا مي رسد درهاي رحمت خداوند گشوده مي شود، عطر مناجات بنده و معبود فضا را پر مي كند، فرشتگان الهي گروه گروه از آسمان فرود مي آيند. باران عفو و بخشايش پروردگار مي بارد، نسيم لطف و مهر الهي سينه ها را لبريز مي كند و فرصت پاك و بي غبار شدن روزهايمان به ما عطا مي شود.

 رحيما! روزها به اميد آمدن اين ماه عظيم نشسته ايم تا در زلال حضورت دل را از تيرگي گناه بشوييم و از عطر مناجاتت ذرّه ذرّه وجودمان را عطرآگين نماييم تا به وادي رحمتت راه جوييم. خدايا، به ما مددرسان تا به شناخت و عظمت اين ماه دست يابيم و روزه داري حقيقي و راستين باشيم، كه روزه داري نه فقط در نخوردن و نياشاميدن كه در دوري از هر عمل زشت و ناپسند است. مهربانا! در اين ماه رحمت دل به مهر مولايمان علي(ع) خوش كرده ايم و او را به درگاه تو شفيع خود خواسته ايم تا شفاعتمان كند و همين افتخار ما را بس كه در زمره دوست دارانش باشيم. اكنون كه در موسم دلپذير رمضان قرار گرفته ايم توفيقمان ده تا از اين ماه عظيم بهره جوييم و به تو نزديك تر شويم و از عقاب تو دورتر، كه اگر تو ياريمان نكني، خسران زده و زيان كار خواهيم بود.

 دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان

 بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ غشّنی بالرّحْمة وارْزقْنی فیه التّوفیق والعصْمة وطهّرْ قلْبی من غیاهب التّهْمة یا رحیماً بعباده المؤمنین.

 خدایا بپوشان در آن با مهر ورحمت وروزی کن مرا در آن توفیق وخودداری وپاک کن دلم را از تیرگیها وگرفتگی های تهمت ای مهربان به بندگان با ایمان خود.

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب