با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه

دومین «جشنواره ملی امیرکبیر» در البرز برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی امیرکبیر تحت عنوان « طرح‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی کاربردی کارفرما محور» 20 دی 1400 در استان البرز برگزار می‌شود.

دومین «جشنواره ملی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ اتاق بازرگانی در راستای رسالت برقراری تعامل مراکز دانشگاهی و علمی و صنعت و بررسی تنگناها و مشکلات موجود در این مسیر به دنبال برگزاری جشنواره‌هایی با این رویکرد بوده است که بدین منظور آذرماه سال گذشته نخستین جشنواره ملی امیرکبیر به میزبانی البرز برگزار شد.
یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره امیرکبیر به‌عنوان جشنواره طرح‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی کاربردی کارفرما محور، پیاده‌سازی راهکارهای استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاهی در فضای صنعتی جامعه است.
برگزاری جشنواره‌هایی بر مبنای بهره‌گیری از ظرفیت رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی درواقع تبیین مدل ارتباطی سازنده میان صنعت و دانشگاه است.
گروه‌های استارت آپی و دانش‌بنیان بسیاری هم در قالب برگزاری این رویداد و ارائه طرح‌های کاربردی فرصت معرفی و ورود به بازارهای تجاری را پیدا می‌کنند.
این جشنواره در ۷ گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم دامپزشکی، هنر و کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست طرح و پایان‌نامه‌های انجام‌شده دانشگاهی توسط دبیرخانه جشنواره دومین جشنواره ملی امیرکبیر بررسی خواهد شد و درنهایت آثار ارسالی در سه گروه دانشجویان برتر،اساتید برتر و دانشگاه برتر برگزیده و معرفی می‌شوند.
طرح‌ها و پایان‌نامه ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهرماه سال ۹۸ لغایت ۳۰ آبان 1400 دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز از ۲۳ آبان ماه تا ۳۰ آذرماه سال جاری تعیین‌شده است. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

دومین «جشنواره ملی امیرکبیر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب