مهلت ارسال مدارک 31 شهریور 1400

دومین جشنواره طب ایرانی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

دومین جشنواره طب ایرانی برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» در سه محور اصلی و دو محور ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دومین جشنواره طب ایرانی، 19 آبان 1400 در محورهای اصلی آموزش، پژوهش و درمان و محورهای ویژه «کووید 19» و «فرهنگ و هنر» برگزار و امکان ثبت‌نام علاقه‌مندان، از 20 تیر فراهم‌شده است.
در محور آموزش، دانشجو و آموزشگر برتر و در محور پژوهش، یک پژوهشگر برتر بالای 35 سال و یک پژوهشگر جوان برتر زیر 35 سال، فناور برگزیده، مقاله و کتاب برتر معرفی و در محور درمان نیز واحد ارائه‌دهنده خدمات بالینی و درمانگر برتر بر اساس معیارهای تعیین‌شده انتخاب می‌شوند.
در بخش محورهای ویژه، به‌عنوان وجه تمایز دومین جشنواره طب ایرانی نسبت به نخستین دوره آن، برگزیدگانی در 6 بخش اپلیکیشن، فیلم کوتاه، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودک، موشن‌گرافیک و عکاسی در راستای شعار جشنواره و با محوریت اصلاح سبک زندگی معرفی می‌شوند که جوایز ویژه‌ای به برگزیدگان اهدا می‌شود.
معیارهای انتخاب در محور کووید 19 نیز با توجه به میزان مشارکت در حوزه آموزش، پژوهش و درمان در شرایط بحرانی کشور تعیین‌شده است و همچون دوره نخست جشنواره و با توجه به دستورالعمل ابلاغی، از یک پیشکسوت برگزیده در حوزه طب ایرانی نیز قدردانی به عمل می‌آید.
توضیح اینکه امکان ثبت‌نام از بیستم تیرماه 1400 از طریق وب‌سایت جشنواره فراهم می‌شود و علاقه‌مندان تا 31 شهریورماه برای ارسال مدارک خود بر مبنای محور موردتقاضا، فرصت دارند.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب