دومین جلسه نمایندگان سازمان های کارفرما پیرامون برگزاری ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت برگزار شد

دومین جلسه سازمان های کارفرما پیرامون برگزاری ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت بصورت مجازی در بستر اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشکده مجازی، در راستای برگزاری ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت؛ دومین جلسه سازمان های کارفرما دی ماه 99 با حضور دکتر محمدرضا منظم مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر رضا فریدی مجیدی رئیس دبیرخانه دائمی همایش، دکتر محمدعلی مظلومی مدیر فن بازار، کارشناسان و نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی سراسر کشور در بستر مجازی اسکای روم برگزار شد.
دکتر منظم حضور سازمان های کارفرما در این فن بازار را مهم و سازنده دانست و خواستار مشارکت آنها در این فن بازار ملی شد.
در ادامه دکتر مظلومی به معرفی سامانه فن بازار مجازی، نحوه ثبت نام سازمان های کارفرما و تعامل آنها در این سامانه پرداخت. در پایان نشست نیز نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
توضیح اینکه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار: دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه، 6 و 7 بهمن 1399 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بستر آنلاین دانشکده مجازی برگزار می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت https://fanbazar-tums.ir مراجعه و یا اخبار این همایش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی های: @etums.tums  و @fanbazar.tums دنبال کنند.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب