دومین نشست خیرین سلامت در مرکز قلب تهران

همزمان در نشستی، خیرین سلامت، توسط متخصصان قلب و عروق در درمانگاه پیشگیری از بیماریهای قلب و عروق ویزیت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز پنجشنبه 28 مهر 1401 تعدادی از خیرین سلامت کشور در مرکز قلب تهران حاضر و توسط متخصصان قلب و عروق مرکز، معاینه و از نظر بیماریهای قلبی عروقی غربالگری شدند.
در ادامه بازدید و نشستهای خیرین سلامت کشور از مرکز قلب تهران و بررسی طرحهای توسعه ای این مرکز درمانی، پس از سخنان رئیس مرکز قلب تهران پیرامون لزوم پیشگیری از بیماریهای قلب وعروق و توسعه زیر ساختهای این حوضه، خیرین سلامت به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
قبل از جلسه معاینه از حاضرین انجام شد، در این غربالگری چهره های شاخصی همچون محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی و مهندس ایرج حسابی فرزند پروفسور حسابی، مهندس زرین کاسه، دکتر هوشنگی، دکتر موسی زاده، مهندس عشقی، مهندس حبیب نژاد، مهندس ملاصالحی، مهندس حیدری، مهندس وثایق، مهندس اوشانی، مهندس حیدری پور، مهندس کرمانی، مهندس امینی، مهندس حکیمیان، مهندس اسکویی، مهندس بدیعی و مهندس صیقلی حضور داشتند.
توضیح اینکه مرکز قلب تهران در راستای برنامه های پیشگیری از بیماریهای قلب و عروق تا کنون 1500 نفر از کارکنان خود را در درمانگاه پریونشن مورد غربالگری قرارداده و در نظر دارد طبق برنامه های از پیش تعیین شده و با زمان بندی مشخص این امر مهم را برای تمام اقشار جامعه انجام و گسترش دهد.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب