• تاریخ انتشار : 1401/05/26 - 19:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 946
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

هشتمین نشست اعضای کمیته کارگروه مثبت سینا

دکتر ترابی: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست کمیته کارگروه مثبت سینا روابط‌عمومی دانشگاه با اشاره به‌ضرورت معرفی نهادهای اطلاع‌رسانی دانشگاه به دانشجویان از محتوای تولیدی دانشگاه گفت: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است و یکی از ابزار هایی که باید به آن توجه ویژه داشت ابزار ویکی است تا بتوان با استفاده ار آن ابعاد مختلف شکل‌گیری هر موضوع در دانشگاه و سیر پیشرفت آن را نمایش داد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، هشتمین نشست اعضای کمیته کارگروه مثبت سینا با حضور دکتر ترابی، مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه و اعضای این کارگروه، سه‌ شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.  
در ابتدای این نشست دکتر ترابی با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی که علاوه بر کتاب باید به آن بپردازیم، بحث ویکی دانشگاه است، افزود: ویکی دانشگاه باید بتواند ابعاد مختلف شکل‌ گیری هر موضوع در دانشگاه را داخل خود داشته باشد و سیر پیشرفت آن را  نمایش دهد.
مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه با اشاره به عضویت محدود دانشجویان در در رسانه‌های اجتماعی دانشگاه افزود: رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به عنوان پل ارتباطی دانشجویان با بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه عمل کنند.
وی تأکید کرد: باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم که در ساختار ویکی این امکان را ایجاد کنیم  که دانشجویان برای تولید محتوی دستاورد‌های علمی مشارکت داشته باشند.
دکتر ترابی افزود: نخستین گام این است که ما برای دانشجویان جدید دانشگاه یک پویشی را ایجاد کنیم و توسعه دهیم تا در فضای رسا نه‌های اجتماعی دانشگاه حضور فعال‌ تر داشته باشند همچنین در راستای هویت دانشگاه نگاه یکپارچه‌ ای ایجاد شود و شفافیت در همه ابعاد درون دانشگاه شکل گیرد و همه بدانند در این خانواده‌ ای که زندگی می‌ کنند پیشرفت‌ ها، تحولات و پیشتازی‌ های آن در چه حوزه‌ ای صورت می‌ گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این امر همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم و هر فرد در حوزه کاری خود باید بتواند محتوای ویژه‌ ای را به وجود بیاورد و قاعدتاً تمام شبکه‌ های اجتماعی و سایت‌ هایمان باید بتواند به هم لینک دهد و اگر فرد به دنبال موضوع خاصی است از این طریق بتواند آن موضوع را پیدا کند.
وی یادآور شد برگزاری این جلسات برای هماهنگی  است که ما بتوانیم در هر حوزه روند کار و مأموریت هر کس را مشخص کنیم و هر  حوزه خود را در قالب آن  مأموریت بازآفرینی کند و تولیدات جدید خودش را عرضه کند.
دکتر ترابی خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در دانشگاه انجام می‌ شود که همه بی‌ اطلاع هستند پس باید ساختار ویکی را در دانشگاه شروع کنیم و گسترش دهیم  و حتی مطالبی که در تدوین تولید می‌ شود باید ساختار ویکی پیدا کند.
توضیح اینکه، در این نشست اعضای کارگروه فعالیت‌ های کاری در حوزه خود را مطرح کردند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,ستاد مرکزی روابط عمومی,TUMS BRAND
  • کد خبر : 216572
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب