دکتر خاتون آبادی در نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با کارکنان بر همکاری، همفکری و تعامل بیشتر تاکید کرد

دومین نشست هیئت رئیسه با کارکنان دانشکده توانبخشی، به همراه مراسم تکریم از کارکنان بازنشسته در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، نشست صمیمی هیئت رئیسه با کارکنان دانشکده روز دوشنبه 17 اسفند 1400 با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده برگزار شد.
این نشست با نمایش کلیپی از فعالیت های سه ماهه اخیر دانشکده آغاز شد و سپس دکتر خاتون آبادی ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه اظهار امیدواری کرد که با یاری خدا، همگی از برکات ایام اعیاد شعبانیه بهره مند شویم و در این روزهای خوش یمن یک خودسازی در ما شکل بگیرد و به اعمال و رفتار خود بیشتر بیندیشیم.
رئیس دانشکده توانبخشی از برگزاری دومین نشست در راستای تعامل بیشتر با کارکنان اظهار خرسندی کرد و بر برگزاری مستمر آن در بازه های زمانی مناسب تاکید کرد.
دکتر خاتون آبادی تصریح کرد: سه حوزه کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی به عنوان سه رکن اساسی دانشکده هستند و همانطور که همواره تاکید می شود، هیچ یک نسبت به دیگری برتری ندارد؛ با توجه به اهداف سازمان نیز اگر هر یک از این ارکان دچار مسئله ای باشد دیگر ارکان نیز دچار مشکل خواهند شد، لذا همکاری صادقانه و عشق به خدمت در همه ارکان است که موجب پیشرفت اهداف دانشکده خواهد شد.
وی ادامه داد: رضایت خداوند تفکری است که در سطح دانشگاه وجود دارد و همواره بر آن تاکید شده است؛ اگر در همه امور رضایت خدا همراه ما باشد، موفقیت حاصل خواهد شد. یکی از مواردی که باید در همین راستا بر آن تمرکز شود، بهبود سطح ارتباطات است؛ اگر لطف، محبت، همکاری و همفکری بین اعضای یک سازمان نباشد اهداف سازمان نیز محقق نمی شود.
همانطور که همگی واقف هستیم تنها چیزی که از انسان باقی می ماند لطف و محبت است، پست و جایگاه موقتی است و همواره باید به این موضوع توجه کنیم که از ما چه یادگار باقی خواهد ماند و با توجه به آن فعالیت کنیم.
در ادامه رئیس دانشکده مختصری از فعالیت های اخیر دانشکده را شرح داد و از تغییرات مثبتی که در این بازه زمانی صورت گرفته سخن گفت.
وی با بیان فعالیت های معاونت های دانشکده و بازخوردهای مثبت آن، به همکاری همه کارکنان برای پیشرفت در این مسیر اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش های آنها گفت: همه با هم موجب این پیشرفت هستند و امید است با همین دیدگاه برای اهداف پیش روی دانشکده در حوزه بالین، آموزش، پژوهش و بین الملل فعالیت کنند. 
سپس ضمن اشاره به رساله امام سجاد تصریح کرد برای هر عضو بدن و برای هر یک از اعضای جامعه حق قائل شده و اگر این حقوق رعایت شود مسیر به درستی طی شده است.
دکتر خاتون آبادی با تاکید بر بهره گیری از آموزه های دینی و توکل بر خداوند متعال، از همراهی همه کارکنان تشکر کرد و از ثبات وضعیت دانشکده برای شروع کارهای بزرگ خبر داد.
در ادامه هر یک از کارکنان پیشنهادهای خود را برای بهبود امور واحد مربوطه ارائه و پرسش های خود را با مسئولین دانشکده مطرح کردند.

در پایان به همت روابط عمومی دانشکده توانبخشی از کارکنان بازنشسته با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب