پنجمین سمینار(مجازی) تعهدحرفه ای در خدمات سلامت

دکتر سیداحمدیان: کادر درمان با وجود سختی های فراوان و بی مهری هایی که صورت می گیرد به دلیل داشتن تعهد همچنان به کارشان ادامه می دهند

دبیر اجرایی این سمینار، تجلیل از رول مدل های تعهدحرفه ای دانشگاه را برای نسل جوان به خصوص جامعه جوان پزشکی مثمر ثمر دانست.

دکتر سیداحمدیان در پنجمین سمینار تعهدحرفه ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ارتباط با دانش آموختگان، پنجمین سمینار(مجازی) تعهدحرفه ای در خدمات سلامت از چهارشنبه 4 اسفند 1400 به مدت 2 روز در دفتر ارتباط با دانش آموختگان به همت بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری و با همکاری سازمان نظام پزشکی برگزار شد.
دکتر سیدمحمدرضا سیداحمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان، ضمن آرزوی سلامتی برای برگزار کنندگان و شرکت کنندگان پنجمین سمینار تعهدحرفه ای در خدمات سلامت به معرفی بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری پرداخت و گفت: این بنیاد به شکلNJO و با مشکلات فراوانی به ثبت رسید تا با همکاری و کمک فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه‌های مختلف دانشگاه را پشتیبانی کند.
وی افزود: یعنی کسانی که از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده اند از طریق این بنیاد می توانند کمک های مالی خود را به دانشگاه انجام بدهند.
دکتر سیداحمدیان با بیان اینکه، تمام دانشگاه‌های بزرگ دنیا چنین بنیادهایی دارند تصریح کرد: این بنیادها در زمینه‌های مختلف دانشگاه محل خود را در خرید ساختمان، تجهیزات، ساخت یا تکمیل و تجهیزکتابخانه، تاسیس خوابگاه و ... حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
وی تاکید کرد: البته این بنیاد در بعضی موارد هم نیازهای دانشجویان خوابگاه ها را برطرف می کنند مثل تخصیص وام های دانشجویی و بلاعوض، خرید فرش و تشک برای خوابگاه ها یا کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان بی بضاعت و پشتیبانی هایی در زمینه پیشگیری از بیماری کوووید منجمله، ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده.
دکتر سیداحمدیان ادامه داد: بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری پشتیبانی های علمی نیز انجام می دهد که برگزاری سمینار تعهدحرفه ای یکی از آنها است. البته علاوه بر سخنرانی‌های علمی در مورد پروفشنال، از 5 نفر رول مدل های دانشگاه در بخش جشنواره سمینار تقدیر به عمل آمد این پنج نفر از گروه‌های جراحی، داخلی، داروسازی، پیراپزشکی و علوم پایه هستند. مطالعه‌ی زندگی این افراد به عنوان رول مدل برای گروه‌های مختلف پزشکی می تواند مثمرثمر باشد. البته ما در میان جوان ها نیز به دنبال رول مدل هستیم ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در ایران و به خصوص در دانشگاه علوم پزشکی تهران رول مدل هایی بسیاری وجود دارد که انتخاب از میان آنها به سختی انجام می گیرد.
دکتر سیداحمدیان ضمن قدردانی از کادر درمان برای تلاش شبانه روزیشان در ایام شیوع کرونا، تصریح کرد: در این ایام سخت و با وجود فشارها و سختی های فراوان تمامی گروه های پزشکی و کادر درمان بی شائبه تلاش کرده و می کنند. هر چند گاهی اوقات مورد بی مهری قرار می گیرند ولی به خاطر داشتن تعهدحرفه ای همچنان به تلاش خود ادامه می دهند.

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب