• تاریخ انتشار : 1402/01/12 - 16:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی پزشک ستاد هدایت از بیمارستان‌های امیراعلم، آرش و کودکان بهرامی

دکتر نیازی: حضور بی‌وقفه کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاه در تعطیلات نوروز، ضامن ارائه خدمات مطلوب به بیماران است

دکتر مجتبی نیازی، معاون مرکز مدیرت حوادث دانشگاه و پزشک ستاد هدایت با حضور در بیمارستان‌های امیراعلم، آرش و کودکان بهرامی ضمن تبریک سال نو به کادر درمان، از اورژانس این بیمارستان‌ها بازدید کرد.

بازدید نوروزی پزشک ستاد هدایت از بیمارستان‌های امیراعلم، آرش و کودکان بهرامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این بازدیدها که روز شنبه 12 فروردین 1402 برگزار شد، دکتر نیازی ضمن بازدید از بخش اورژانس این مراکز درمانی، با سوپروایزر، پزشک مقیم و سایر اعضای کادر درمان گفتگو و در جریان روند کار و مشکلات موجود قرار گرفت.

در پایان این بازدیدها دکتر نیازی ضمن قدردانی از تلاش همه اعضای کاردرمانی دانشگاه به‌واسطه خدمت‌رسانی مطلوب در طول ایام تعطیلات نوروزی گفت: هدف اولیه این بازدیدها عرض خداقوت و تشکر از کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاه است که بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

وی وضعیت حضور پزشک مقیم و دستیاران دانشگاه در بیمارستان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در همه بیمارستان‌هایی که بازدید شد پزشک مقیم حاضر بود و همکاران رزیدنت ما نیز مشغول ارائه خدمات بودند.

دکتر نیازی با اشاره به بازدید از بیمارستان امیراعلم گفت: در بیمارستان امیراعلم خوشبختانه هیچ مشکل خاصی مشاهده نشد و بیمارانی که مراجعه کرده بودند به‌خوبی در حال دریافت خدمات بودند.

پزشک ستاد هدایت دانشگاه در خصوص بازدید از بیمارستان‌های آرش و بهرامی گفت: در هردوی این بیمارستان‌ها پزشکان متخصص مقیم ما حضور داشتند و خدمت‌رسانی به بیماران در حال انجام بود.

وی افزود: به دلیل تعطیلات نوروز که ممکن است بسیاری از مراکز درمانی در حال نیمه تعطیل باشند، در بیمارستان بهرامی - که یک بیمارستان فوق تخصصی کودکان است – حجم بالایی از مراجعات را شاهد بودیم که خوشبختانه با حضور مناسب کادر درمان همه بیماران در یک بازه زمانی مطلوب خدمات خود را دریافت می‌کردند.

پزشک ستاد هدایت دانشگاه بابیان اینکه طبیعی است که در این بازدیدها نقاط ضعف و کمبودهایی هم مشاهده شود؛ گفت: در گفتگو با کادر درمان این مراکز کمبودها و مشکلات موجود شناسایی شد و امیدواریم با تعامل با مسئولان بیمارستان بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم تا خدمت‌رسانی به بیماران دچار اشکال نشود.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 232158
میر حامد  حسینی
تهیه کننده:

میر حامد حسینی

تصاویر

بازدید نوروزی پزشک ستاد هدایت از بیمارستان‌های امیراعلم، آرش و کودکان بهرامی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب