نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه و رئیس مرکز قلب تهران

دکتر واشقانی: مرکز قلب می تواند محل ارجاع و پاسخ گوی دانش مورد نیاز آحاد مردم در حوزه سلامت قلب و عروق باشد

نشست مشترک مدیر و مسئولان روابط عمومی دانشگاه با رئیس و مسئول روابط عمومی مرکز قلب تهران به میزبانی این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر واشقانی با بیان اینکه سلامت قلب و عروق شعار همه است اما هیچ جایی متولی رهبری علمی پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی به عنوان اولین علت مرگ و میر در کشور نیست وی افزود: مرکز قلب تهران به دلیل داشتن دانش و ظرفیت علمی این کار، خواستار این است که به‌عنوان یک مرجع در این زمینه معرفی شود ، به‌طوری‌که اگر کسی بخواهد درباره حوزه سلامت قلب تحقیق کند یا سؤالی داشته باشد مشتاق باشد نظر اساتید مرکز قلب تهران را درباره آن موضوع بداند.
وی برندسازی مرکز قلب تهران در حوزه آموزش تخصصی و فوق تخصصی در منطقه را رویکردی با توسعه عزت ملی توصیف کرد همچنین تولید محتوی مورد نیاز مردم در زمینه سواد سلامت قلب عروق مردم را به‌عنوان چشم‌انداز این مرکز دانست و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و سریال سازی در حوزه ارتقا سواد سلامت و اخلاق پزشکی را یادآور شد و گفت: به‌طور مثال ساخت برنامه ۱۵ دقیقه ای که  روزانه از سیما پخش شود و یا سریال با عنوان زندگی یکی از شهدا و یا بزرگان طب و در قالب فیلم و هنر می‌تواند به صورت تاثیرگذار اخلاق پزشکی و دانش پزشکی مورد نیاز جامعه را توأمان در معرض دید قرار دهد و ما حاضریم در این مرکز برای ارایه مشاوره و طراحی و کمک در اجرا  این کار پیش‌قدم شویم.
دکتر واشقانی به انجام جدیدترین روش های درمانی در مرکز اشاره کرد که نه تنها مردم، بلکه بخش مهمی از گروه پزشکی نیز از آن بی اطلاع هستند و روابط عمومی میتوان در این اطلاع رسانی نقش مهمی داشته باشد. 
رئیس مرکز قلب تهران افزود: بعضی از اساتید ما جزو آموزش دهندگان برخی از روش های جدید در کشور و منطقه هستند ولی در سیما افراد دیگری مطرح و تبلیغ می شوند.  بنابراین باید فکر کنیم که چگونه می‌توانیم فعالیت‌های شاخص مرکز قلب را در معرض دید قرار دهیم.
دکتر واشقانی برنامه‌ریزی جدی و مشترک برای مناسبت‌های جهانی و ملی مرتبط با قلب را خواستار شد و گفت: 14 بهمن بیستمین سالگرد تأسیس مرکز قلب است و امیدواریم  به این مناسبت برای معرفی توانمندیهای مرکز قدم جدی برداریم.
رئیس مرکز قلب تهران همچنین در پایان از روابط عمومی دانشگاه خواستار همکاری با «بنیاد قلب سالم» به عنوان بازوی مردمی مداخلات جامعه محور شد.
دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هم  گفت: حوزه قلب دانشگاه و مرکز قلب تهران از سرمایه‌ها و داشته‌های برازنده دانشگاه علوم پزشکی تهران است و شایستگی آن را دارد که روی آن کار رسانه‌ای زیادی صورت گیرد.
وی افزود: مدل روزنامه‌نگاری برند با شیوه موجود خبرنویسی متفاوت است و هدفش بیان حقیقت و ایجاد امید از طریق داستان‌سرایی است زیرا مردم با داستان ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند. به همین دلیل در نظر داریم آموزش‌های ویژه‌ای را ارائه کنیم و با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه قابلیت‌ها و شایستگی‌های دانشگاه را نشان دهیم.
در ادامه مهدی گلپایگانی، سردبیر و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات،  مهندس سارا نعیمی، رئیس اداره اطلاع رسانی الکترونیک و مهندس میرحامد حسینی، مسئول شبکه های اجتماعی روابط عمومی دانشگاه نقطه نظرات خود را بیان کردند.
در این جلسه اسماعیلی، مسئول روابط عمومی مرکز قلب تهران هم حضور داشت.
توضیح اینکه پیش از این مدیر ورابط عمومی دانشگاه نشست مشترکی را با دکتر محمدتقی بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی برگزار کرده بود.
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب