دیدار رئیس و مدیر بیمارستان شریعتی با مدیر روابط عمومی دانشگاه و بررسی راهکارهای معرفی درمان‌ها و خدمات خاص این بیمارستان

دکتر جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در دیدار با دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه بر لزوم معرفی و برجسته شدن خدمات ویژه بیمارستان تاکید کرد.

دیدار رئیس و مدیر بیمارستان شریعتی با مدیر روابط عمومی دانشگاه و بررسی راهکارهای معرفی درمان‌ها و خدمات خاص این بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه چهارشنبه ۲۴  آذر  با حضور ۱۴۰۰ دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی، دکتر حسن برکتی مدیر و دکتر سحر توکلی معاون آموزشی بیمارستان شریعتی در دفتر ریاست بیمارستان شریعتی برگزار شد.
در این جلسه دکتر جمشیدی ضمن قدردانی از حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان این حوزه، فعالیت روابط عمومی را بسیار بااهمیت دانست و گفت: کارهای بسیار بزرگی در این بیمارستان انجام می‌شود اما هنوز برخی خدمات ویژه این بیمارستان برای مردم شناخته شده نیست و لازم است در این زمینه تقویت شود.
 
دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در این جلسه با اشاره به رسانه‌ای شدن علم گفت: چیزی که امروزه در دانشگاه های برتر جهان مطرح است  موضوع رسانه‌ای شدن علم است و تا چند سال آینده این موضوع قدرت بیشتری خواهد گرفت. 
دکتر ترابی با اشاره این‌که افراد علمی با میزان دیده شدن فعالیت‌ها، مقالات و کارهای تحقیقاتی شان سنجیده خواهند شد گفت: معرفی کارهای ویژه و متفاوت در کتاب سفید یکی از برنامه‌ها است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تدوین کتاب خدمات بیمارستان را راهکاری برای معرفی فهرست خدمات و ویژگی‌های هر خدمت در هر بیمارستان دانست و افزود: سومین موضوع تدوین فهرست مناسبت‌های بیمارستان است که می‌تواند برای  مقایسه سالانه فعالیت بخش‌ها و واحدهای بیمارستان کمک کننده باشد.
وی همچنین معرفی قطب‌های علمی و خدمتی را از برنامه‌های آینده سایت دانشگاه معرفی کرد و افزود: به‌زودی رسانه سینا راه اندازی می‌شود و با راه اندازی وب سایت‌های جدید بیمارستان‌ها و ارتقای فعالیت‌های شبکه اجتماعی، مخاطبان افزایش بیشتری خواهند یافت.
در این جلسه همچنین دکتر توکلی درباره راهکارهایی برای معرفی بهتر خدمات بیمارستان و ارتقای وب‌سایت صحبت کرد.  
توضیح اینکه در ابتدای جلسه مهندس سارا نعیمی رئیس اداره فناوری اطلاعات، مهندس حامد حسینی مسئول شبکه‌های اجتماعی، مهندس مهدی گلپایگانی سردبیر و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات و محبوبه بهلولی رئیس گروه روزنامه‌نگاری و زهره سعادتی مسئول ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی دانشگاه و همکاران حوزه روابط عمومی و فنی بیمارستان در خصوص ابعاد وب برندینگ در بیمارستان و طرح اولیه آماده شده بدین منظور در بیمارستان شریعتی بحث و تبادل نظر شد.
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب