دیدار مشاور رئیس دانشگاه با ایثارگران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

هم‌زمان با هفته بسیج مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر دفتر امور ایثارگران با امیری صدر رابط ایثارگران و چند تن از ایثارگران مجتمع بیمارستانی امام خمینی دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر منصور کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر احسان مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران، روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ با مجتبی امیری صدر جانباز و رابط ایثارگران، ارکان قنبری و مرتضی رستمیان از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شاغل در مجتمع بیمارستانی امام خمینی دیدار کردند.

در این دیدار دکتر کشاورز ضمن تأکید بر پاسداشت ازخودگذشتگی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و تلاش و پشتکار آنان در امر خدمت‌رسانی به بیماران و گیرندگان خدمت در بیمارستان امام اظهار داشت: شهدا هستی خود را برای امنیت کشور ایثار کردند و شرایطی را به وجود آوردند که ما در کمال آرامش در حال فعالیت هستیم. شما ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا باعث افتخار و سربلندی کشور هستید.

در ادامه امیری صدر باتوجه‌به اشتغال جمع کثیری از ایثارگران در بیمارستان امام، اختصاص فضای فیزیکی مناسب برای رسیدگی به امور این عزیزان را یکی از نیازهای اولیه و اساسی ایثارگران دانست. همچنین وی از خاطرات به‌یادماندنی خود از ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس یادکرد.

دکتر مقیمی به بررسی مشکلات ذکر شده پرداخت و بر لزوم پیگیری و رسیدگی تا حصول نتیجه تأکید کرد.

در پایان این دیدار از ایثارگران گران‌قدر تقدیر شد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب