پیام تصویری دکتر احمدرضا جمشیدی

رئیس بیمارستان شریعتی بر ضرورت رشد همه جانبه در آموزش، پژوهش و درمان تاکید کرد

دکتر احمدرضا جمشیدی، تجارب 30 ساله، همکاری استادان بزرگ و برجسته و حضور کارکنان خوب را پشتوانه کاری خود در بیمارستان دکتر شریعتی دانست.

دکتر احمدرضا جمشیدی  دکتر احمدرضا جمشیدی ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، با حضور در استودیو شفآ گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشگاه های کشور و بیمارستان دکتر شریعتی نیز از جمله بزرگترین مراکز آموزشی، درمانی و پژوهشی به شمار می رود. در طول سالیان مختلف این مرکز خدمات بسیار زیادی در درمان و آموزش و پژوهش داشته و اساتید بزرگی به تربیت دانشجویان پرداختند.

وی بر ضرورت رشد آموزشی، پژوهشی و درمانی تاکید کرد و گفت: بیمارستان دکتر شریعتی امروزه یکی از بزرگ ترین مراکز فوق تخصصی کشور محسوب می شود و امیدوارم روز به روز در این سه جهت که هدف و وظیفه اصلی بیمارستان است، رشد و ارتقا داشته باشد.

دکتر جمشیدی، سابقه 30 ساله خود در بیمارستان شریعتی، حضور اساتید بزرگ این مرکز و همکاران بسیار خوب را پشتوانه کاری خود خواند و تصریح کرد: امیدوارم با این پشتوانه بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی روز افزون در بیمارستان باشیم.

رئیس بیمارستان شریعتی، با بیان اینکه این مرکز بایستی در جهت آموزش دانشجویان پزشکی در رده های مختلف رشد کافی داشته و در آموزش هرچه بیشتر پیشرفت کند، خاطر نشان کرد: درمان بیماران خصوصا در دوران همه گیری کووید 19 وظیفه بسیار مهمی است که بر عهده بیمارستان شریعتی قرار دارد و با توجه به اینکه این بیمارستان مرکز ارجاع بسیاری از بیماران هست، باید توجه ویژه ای به این مسئله شود.

وی همچنین مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده و پژوهشگاه های بزرگی این بیمارستان را مایه خیر و برکت برای آموزش و پژوهش دانست و تاکید کرد: بایستی با کمک مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها بتوانیم رشد تحقیقاتی کافی داشته باشیم به حدی که پژوهش های انجام شده منجر به ارائه خدمات و تولید خدمات بهتر برای بیماران و دانش پژوهان شود.

دکتر جمشیدی از خداوند متعال خواستار توفیق خدمت گذاری به بیمارستان شریعتی با همکاری اساتید و همکاران شد و گفت: از زحمات 4 ساله دکتر مهرپور که از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه ایشان بودم قدردانی می کنم. ایشان بدون هیچ چشمداشتی شبانه روزی زحمت کشیدند تا در درمان بیماران کرونا، بیمارستان با موفقیت عمل کند. برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان از اعتماد دکتر قناعتی، رئیس دانشگاه قدردانی کرد و یادآور شد: از تمامی اساتیدی که در گذشته زحمت کشیدند تا بیمارستان در جایگاه امروزی خود قرار گیرد و اکنون قرعه به نام بنده رقم خورده تا در مدت کوتاهی در خدمت آنها باشم تشکر می کنم.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب