فراخوان جذب دانشجویان داوطلب همکاری

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به منظور برگزاری برنامه تبادل علم و فناوری در جهان اسلام (STEP) و در در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان کشور با دانشمندان برجسته جهان اسلام، از دانشجویان علاقمند دعوت به همکاری می کند.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، با هدف شکل گیری همکاری های علمی و فناوری در جهان اسلام و در راستای مواجهه با مساله ها و و فرصت های پیش روی در عرصه علم و فناوری، اقدام به برگزاری برنامه تبادل علم و فناوری در جهان اسلام (STEP) نموده است.
در این برنامه که به صورت سالانه، به میزبانی کشورهای مختلف اسلامی برگزار می شود، حدود صد نفر از شاخص ترین دانشمندان جهان اسلام، روسای دانشگاه های برتر کشورهای اسلامی، سازمان های تسهیل گر توسعه  علم و فناوری، سیاست گذاران و فعالان عرصه علم و فناوری گردهم می آیند و پیرامون چالش های جهان اسلام و راهکارهای علمی مقابله با آن تبادل نظر می کنند.
بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان کشور با دانشمندان برجسته جهان اسلام، در نظر دارد تا طرح 'STEPmate' را با هدف جذب داوطلبین همکاری در 'ششمین برنامه تبادل علم و فناوری (STEP)' که از  ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، اجرا نماید.
این نشست، با محوریت شش حوزه 'سلامت'، 'همبست آب و انرژی'، 'همکاری‌های علمی'، 'ارتباطات علم'، 'تامین مالی علم و فناوری'، 'بانوان و علم و فناوری' برگزار خواهد شد. لذا از علاقمندان واجد شرایط دعوت می شود، تا 15 مهر ماه نسبت به  تکمیل و ارسال فرم تقاضا از طریق سایت https://step.mstfdn.org/volunteers  اقدام نمایند. پس از بررسی رزومه علمی و اجرایی داوطلبین، افراد منتخب در سایت معرفی می شوند. 
لازم به ذکر است، داوطلبان پس از همکاری از مزایای مختلفی نظیر دریافت لوح تقدیر بین المللی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، امکان حضور در استپ های بعدی با تخفیف ویژه، عضویت در باشگاه همیاران جایزه مصطفی (ص)، همراهی و همنشینی با دانشمندان برجسته و حضور در یکی از ورک شاپ ها به صورت رایگان ...برخوردار خواهند شد.
دریافت فایل فراخوان جذب داوطلب

خبر: نسیم قرائیان

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

تنظیمات قالب