قهرمانی کاروان ورزشی دانشگاه در مسابقات ورزشی منطقه 10 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اعلام رضایت از نتایج کسب شده در مسابقات ورزشی منطقه 10، از برنامه ریزی تربیت بدنی برای حضور قدرتمند تیم های ورزشی دانشگاه در المپیادهای ورزشی رشته های همگانی و قهرمانی دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی دانشگاه درخصوص برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 گفت: در ابتدا جلساتی را با مدیران تربیت بدنی منطقه برگزار کردیم و درنهایت مقرر شد این مسابقات در رشته های شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت و فریزبی، اجرایی شود و هر دانشگاهی باتوجه به امکاناتش میزبانی برخی از رشته ها را متقبل شود.
دکتر شفارودی ضمن ابراز خرسندی از نتایج کسب شده و قهرمانی کاروان دانشگاه در این دوره از مسابقات گفت: خوشبختانه تیم های منتخب دانشگاه از ابتدای شروع سال تحصیلی در برخی از رشته ها مانند تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و شطرنج تمرینات خودشان را زیر نظر مربیان مجرب آغاز کرده بودند و توانستند در این مسابقات عناوین قهرمانی خوبی را کسب کنند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه در این مسابقات گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت، کارشناسان ما اقدام به شناسایی افراد مستعد از میان دانشجویان ورودی جدید نیز برای تکمیل تیم ها کردند که استعدادهای خوبی شناسایی و به تیم ها دعوت شدند که نتیجه آن نیز کسب عناوین مختلف قهرمانی از میان این دانشجویان بود.
دکتر شفارودی هدف بعدی تربیت بدنی را موفقیت در المپیادهای ورزشی کشوری عنوان و تصریح کرد: ما برنامه ریزی های گسترده تری صورت دادیم تا ورزشکاران و استعدادهای دانشگاه را شناسایی و جذب کنیم و می توان با یک برنامه ریزی درست و تمرینات مستمر، در رقابت های المپیاد هم موفق به کسب عناوین قهرمانی شویم.
توضیح اینکه، این مسابقات از تاریخ 2 تا 14 دی 1400 با شرکت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و شهیدبهشتی در رشته های دارت، فریزبی، تنیس روی میز، بدمینتون (به صورت حضوری) و شطرنج (به صورت مجازی) برگزار شد که درنهایت کاروان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مقام قهرمانی و دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی و ایران به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب